• Hmm ik zat eens na te denken over een nieuwe story en toen had ik het volgende idee.
    ik wil een story gaan schrijven in de omgekeerde volgorde. je weet dus al wat er op het einde gebeurd en dan vertel je als het ware terug. Als in een soort van "the notebook"
    Ik denk dat het met 1D gaat worden maar mis. hou ik hem o.p. (wel met een boyband, maar zelfverzonnen)

    2070. Een 88 jaar oude man ligt op zijn sterfbed. Zijn vrouw is net overleden en zijn kleinkinderen willen nog één keer het romantische verhaal horen.

    Hij, toendertijd een groot idool van alle meiden, maakt voor het eerst mee wat echte liefde is. Alles in zijn leventje verloopt perfect. Als hij merkt dat zij, die al zo veel meer heeft meegemaakt, niet te krijgen is, is voor hem het spel begonnen. Aantrekken en afstoten. Als twee magneten die toch steeds naar elkaar toetrekken...


    doen of niet?
    en zo ja: 1D of O.P
    en moet ik het laten weten als hij er komt?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:26 ]


    Miep

    Doen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Doen(:


    met 1D of onbekende personen?


    Miep

    Oh, je bedoelt post rem? Ik zou het wel doen, want het lijk me leuk om te lezen. En ik prefereer OP, maar 1D zou ik ook niet echt heel erg vinden.


    The odds are néver in our favor.

    Doen en zeker onbekende personen. Natuurlijk zal je meer lezers hebben met 1D maar OP is honderd keer origineler en uniek. Enkel als hij OP is, lees ik hem.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Doen en onbekende personen. ;D

    Als hij komt; moet ik melden?


    Miep

    Dan moet ik denken aan the curious life of benjamin button haha, leuk idee!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zeker doen en met onbekende personen, dat vind ik mooier.
    Wil je me waarschuwen als je eraan begint en alleen als het onbekende personen is.


    Take risks and conquer your fears.

    Mij mag je in elk geval waarschuwen als het eerste hoofdstuk er is. :D

    Maraschino schreef:
    Als hij komt; moet ik melden?


    Alleen als het OP wordt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarschuw me maar.


    Pretty is just a pretty word.

    Frodo schreef:
    Doen en zeker onbekende personen. Natuurlijk zal je meer lezers hebben met 1D maar OP is honderd keer origineler en uniek. Enkel als hij OP is, lees ik hem.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Leuk idee!
    Als je OP doet, wil je me dan waarschuwen?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Doen, OP en je mag me waarschuwen :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vond The Notebook echt een slecht boek (film vond daarentegen ik wel leuk lol)
    Maar als het met onbekende personen is wil ik het wel lezen!


    As travars