• Hallo,
    ik ben volop onderzoek aan het doen over jezelf snijden, automutilatie, 'self-harming', 'Cutting' etc...

    Ik zou graag willen weten of je zelf iemand kent die het doet, Hoe ga je dan met die persoon om? Wat vindt je ervan?
    En misschien of je het zelf doet, eventueel waarom? En of het je helpt , en vooral hoe je zou willen dat mensen met je omgaan als ze het weten.
    Het laatste is een beetje persoonlijk, dus het kan ook via privébericht ofwel via mijn Tumblr ask box Als anoniem waarschijnlijk dan..

    Diegene die mij hierbij graag willen helpen,- er iets kleins over zeggen helpt al enorm,- alvast erg bedankt!

    xx

    Ps. Ik ga je niet beoordelen, helemaal niet, alles wat er trouwens anoniem wordt gezegd hou ik voor mezelf, wordt NIET gepubliceerd!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:22 ]


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    Ach. Wat de meeste mensen tegenwoordig al niet tegen je zeggen... Dat doet meer pijn dan duizend messen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kom hier later op terug, aangezien ik wel denk dat ik je wat kan helpen met het onderwerp. Wat ik me wel afvraag is waarom je onderzoek doet; voor school, voor een verhaal, gewoon voor jezelf? Gewoon uit pure nieuwsgierigheid hoor (:
    Ik denk alleen niet dat ik mijn hele zeververhaal (wat nogal wat is) hier neer ga zetten, al ben ik anderzijds wel geneigd om dat te doen omdat ik nu ook weer niet iemand ben die van alles een geheim maakt of achterhoudt voor anderen. Op dat punt ben ik soms iets te open of gemakkelijk met vertellen, hoe je het ook wilt noemen XD. Nahja, Ik bezie morgen of maandag wel even wat ik doe, dan heb ik de tijd om een uitgebreide reactie te schrijven. Dus je ziet gauw genoeg hier nog een reactie van me of je ziet gauw genoeg een berichtje in je inbox verschijnen (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Emotionele pijn naar fysieke pijn. Je hebt jezelf in de hand en je hebt controle over jezelf, over je eigen lichaam.
    Na een tijdje word het gewoon automatisme en heb je zelf geen redenen nodig om het te doen...

    (maar het hangt geloof ik ook wel een beetje af van persoon tot persoon)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 1:14 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Als je wilt stuur je maar een vragenlijstje naar me toe via PB.


    Your make-up is terrible

    Ik stuur wel ekkes een PB.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Allemaal al heel erg bedankt!


    The People I Should Love, I Hate. And The People I Hate...

    Assassin schreef:
    Als je wilt stuur je maar een vragenlijstje naar me toe via PB.

    Assassin schreef:
    Als je wilt stuur je maar een vragenlijstje naar me toe via PB.

    Je mag ook mij PB'en als je niet genoeg mensen hebt. Je zal niet lang moeten zoeken, want automutilatie lijkt wel een mode-item te worden deze dagen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:34 ]


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Je mag ook mij PB'en. Je zal niet lang moeten zoeken, want automutilatie lijkt wel een mode-item te worden deze dagen.


    Dat is al een aantal jaartjes zo hoor.


    Your make-up is terrible

    je mag me via pb wel wat vragen sturen, als je nog mensen nodig hebt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Assassin schreef:
    Als je wilt stuur je maar een vragenlijstje naar me toe via PB.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Als je wilt stuur je maar een vragenlijstje naar me toe via PB.


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Assassin schreef:
    Als je wilt stuur je maar een vragenlijstje naar me toe via PB.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Assassin schreef:
    Als je wilt stuur je maar een vragenlijstje naar me toe via PB.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''