• Ik begin deze Topic omdat ik zoveel mensen ken met een superweirde of kinderachtige verzameling:8


    Ik wil jullie niet uitlachen: heb zelf een kinderachtige verzameling.

    FURRIE FRENZIES
    dat zijn hamsters en andere diertjes op wielen.
    Ik combineer ze met ZHU ZHU PETS (ook diertjes op wielen) omdat hun voertuigen en kleren elkaar passen.
    Ik heb een auto, een vliegtuig, een luchthaven,een speelstad, een hond, een wasbeer, 2 katten, een konijn, nog een hond, een zoevertjespretpark en wat nog..... ik weet het niet maar het is echt vreemd!

    Ik ben gestoord vrees ik


    willen alle andere mensen met een weirde verzameling hier ook even zetten wat ze verzamelen?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:26 ]


    dreams come true, nightmares to

    Ikzelf "verzamel" spaarkvarkentjes. Heb er niet zo heel veel hoor, koop ze alleen als ik ze echt mooi vind.
    En ik koop altijd een magneetje als ik ergens ben geweest (hiermee bedoel ik; dierentuinen/pretparken/andere landen).

    Ik verzamel van die speciale munten, die je vaak kunt krijgen bij speciale plekken op vakantie, etc.
    Dan bedoel ik dus bv de munten die je in moviepark, de efteling enal kunt krijgen. Maar dan van alle plekken waar ik geweest ben. Niet alleen van pretparken x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik verzamelde ooit postzegels, na een paar maand ben ik ermee gestopt.
    Nu lijkt het alsof ik bekers en medailles verzamel. Ik kan ze wel eens even tellen. :3

    EDIT: 33 bekers van zwemwedstrijden/prijsuitreikingen.
    En 28 medailles. Plus 3 die in de etalage van het zwembad hangen. 30 Dus.
    En handdoeken die ik win, verzamel ik ook. C:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 16:36 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik verzamel herrineringen(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    wow mensen ik heb dit ding pas 2 minuten geleden gestart en heb nu al superveel reactie's !!
    dankje (flower)


    dreams come true, nightmares to

    Ik verzamel dromenvangers(bloos)
    Ik heb er al redelijk veel in allerlei formaten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Adlington schreef:
    Ik verzamelde ooit postzegels, na een paar maand ben ik ermee gestopt.
    Nu lijkt het alsof ik bekers en medailles verzamel. Ik kan ze wel eens even tellen. :3

    EDIT: 33 bekers van zwemwedstrijden/prijsuitreikingen.
    En 28 medailles. Plus 3 die in de etalage van het zwembad hangen. 30 Dus.
    En handdoeken die ik win, verzamel ik ook. C:


    help mensen!
    leuke winnaar ben jij xD !!!
    cool


    dreams come true, nightmares to

    Ik verzamel prijskaartjes, ik heb al twee prikborden vol (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik spaar badges en vroeger mijn gebroken headphones :D Nu heb ik ze allemaal weggegooid.


    -

    Ik verzamel ze niet echt, maar ik koop wel altijd een sneeuwbol als in een dierentuin en zo ben geweest.
    Oh ja, en ik verzamel bioscoopkaartjes, maar alleen van de films waar ik heen ben geweest.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Overexposed schreef:
    Ik verzamel prijskaartjes, ik heb al twee prikborden vol (:


    haha die vind ik echt leuk, ik had nog nooit gehoord dat iemand dat deed


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ik verzamel rotzooi... Ik heb al een kamer vol hehe.

    Nu serieus, ik verzamel boeken, voor mijn eigen privébibliotheek. Ik heb er al meer dan 50-60 gok ik. -ik doe het pas sinds een jaar ofzo-

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 17:08 ]


    Your make-up is terrible