• Ik ben vandaag jarig. Ik ben 18 geworden, het voelt gewoon als een mijlpaal of hoe je dat ook noemt. Daarom ben ik blij, je verjaardag is toch altijd wel leuk. Maar vandaag was ook de kaartverkoop voor het concert van 1D en ik heb geen kaartje kunnen kopen. Nou zegt mijn moeder dat sommige mensen tegen die tijd waarschijnlijk niet meer willen/kunnen/mogen en dat ze dan wel een kaartje koopt maar daar geloof ik niks van.

    Dus aan de ene kant ben ik blij maar aan de andere kant voel ik mij klote(sorry voor het woord) omdat ik gewoon geen kaartje heb. En het zou het eerste echte concert zijn waar ik zou heen gaan.

    Sorry voor het zeuren over de kaartjes, het gaat nu beter en ik ga er gewoon een leuke dag van maken.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:45 ]


    Physics is awesome

    Descartes schreef:
    Kom op jongens, moet iedereen hier nou een topic over openen?
    Gefeliciteerd btw!


    You are beautiful, you are love.

    HEAVYRAIN schreef:
    Gefeliciteerd!
    Tip: zoek afleiding en probeer een hele leuke dag te krijgen. :]


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    vraag aan je vrienden of zij een 1D concert willen nabootsen :) !!!!


    dreams come true, nightmares to

    HEAVYRAIN schreef:
    Gefeliciteerd!
    Tip: zoek afleiding en probeer een hele leuke dag te krijgen. :]


    26 - 02 - '16

    SuperEva schreef:
    vraag aan je vrienden of zij een 1D concert willen nabootsen :) !!!!


    Dat lijkt mij geen goed idee.


    Physics is awesome

    Horizons schreef:
    Ik ken nog iemand die kaarten verkoopt, maar ze zal er waarschijnlijk wel meer geld voor vragen.


    Mijn moeder wel volgend jaar dus gaan kijken of mensen dan van hun kaartjes af willen om wat voor reden dan ook. Ik heb echt heel weinig hoop. Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen. Deze keer zat het helaas tegen. Ik had ook gewoon om negen uur al op ticketmaster moeten zitten. En ik hoorde op de radio dat mensen al om half negen zaten, ik had echt zoiets van overdreven maar zij hebben waarschijnlijk kaartjes.


    Physics is awesome

    Mijn zusje heeft ook geen kaarten, maar zij gaat gewoon Antwerpen proberen. Als er nou eens meer mensen er zo een wat positievere draai aan konden geven... :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    Mijn zusje heeft ook geen kaarten, maar zij gaat gewoon Antwerpen proberen. Als er nou eens meer mensen er zo een wat positievere draai aan konden geven... :W


    Hoe bedoel je, zij gaat gewoon Antwerpen proberen?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je, zij gaat gewoon Antwerpen proberen?

    Kaarten kopen voor het concert in Antwerpen. Dat is wat ze zei. Verder weet ik er ook niks vanaf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eyes schreef:
    (...)

    Mijn moeder wel volgend jaar dus gaan kijken of mensen dan van hun kaartjes af willen om wat voor reden dan ook. Ik heb echt heel weinig hoop. Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen. Deze keer zat het helaas tegen. Ik had ook gewoon om negen uur al op ticketmaster moeten zitten. En ik hoorde op de radio dat mensen al om half negen zaten, ik had echt zoiets van overdreven maar zij hebben waarschijnlijk kaartjes.


    Ik zat al om kwart over 7 op ticketmaster en ik had zelfs bijna geen kaartjes. Ik ging voor hot tickets en ik zit nu 2e ring. ;x
    Maar echt balen dat jij geen kaartjes hebt ):


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Eyes schreef:
    (...)

    Mijn moeder wel volgend jaar dus gaan kijken of mensen dan van hun kaartjes af willen om wat voor reden dan ook. Ik heb echt heel weinig hoop. Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen. Deze keer zat het helaas tegen. Ik had ook gewoon om negen uur al op ticketmaster moeten zitten. En ik hoorde op de radio dat mensen al om half negen zaten, ik had echt zoiets van overdreven maar zij hebben waarschijnlijk kaartjes.
    Dat heb je nu eenmaal met zulke concerten. Ik heb ook al eens geen kaartjes gehad voor concerten, maar he, 1D komt heus wel terug naar België en Nederland en in het slechtste geval ga je maar eens naar de UK. Mijn lievelingsband zal ik wel nooit meer live kunnen zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kijk anders op de dag vant concert die tour dvd van een van de eerdere tours miss voel je je dan er ook wel een beetje bij

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Ik zat al om kwart over 7 op ticketmaster en ik had zelfs bijna geen kaartjes. Ik ging voor hot tickets en ik zit nu 2e ring. ;x
    Maar echt balen dat jij geen kaartjes hebt ):


    Zo vroeg? Ja, mijn vader was heel verbaasd dat de hot tickets ook al zo snel waren uit verkocht. Het is balen maar het leven gaat door. Ik heb nu andere dingen om mij zorgen over te maken.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat lijkt mij geen goed idee.

    Waarom niet? Met een gejatte live dvd, een stel gekke vrienden kom je al een aardig end :].
    Gefeliciteerd btw, ik vierde mijn achttiende verjaardag helemaal niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Waarom niet? Met een gejatte live dvd, een stel gekke vrienden kom je al een aardig end :].
    Gefeliciteerd btw, ik vierde mijn achttiende verjaardag helemaal niet.


    Een gejatte live dvd? Als ik mijn vrienden zover krijg, zitten ze echt met tegen zin te kijken, hoor.

    Dankjewel, mijn moeder wilde het per se vieren en nou ja, ik vind cadeautjes krijgen wel leuk dus ja, ik dacht dan kan ik het net zo goed vieren. Ik voel mij gewoon nog een 17-jairge.


    Physics is awesome