• Ik ben vandaag jarig. Ik ben 18 geworden, het voelt gewoon als een mijlpaal of hoe je dat ook noemt. Daarom ben ik blij, je verjaardag is toch altijd wel leuk. Maar vandaag was ook de kaartverkoop voor het concert van 1D en ik heb geen kaartje kunnen kopen. Nou zegt mijn moeder dat sommige mensen tegen die tijd waarschijnlijk niet meer willen/kunnen/mogen en dat ze dan wel een kaartje koopt maar daar geloof ik niks van.

    Dus aan de ene kant ben ik blij maar aan de andere kant voel ik mij klote(sorry voor het woord) omdat ik gewoon geen kaartje heb. En het zou het eerste echte concert zijn waar ik zou heen gaan.

    Sorry voor het zeuren over de kaartjes, het gaat nu beter en ik ga er gewoon een leuke dag van maken.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:45 ]


    Physics is awesome

    O god, kan iedereen stoppen met het zeiken over die kaartjes


    Leuke film kijken?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kom op jongens, moet iedereen hier nou een topic over openen?
    Gefeliciteerd btw!


    i put the fun in funeral

    Daemon schreef:
    O god, kan iedereen stoppen met het zeiken over die kaartjes


    Leuke film kijken?


    Sorry, van over die kaartjes maar ja voor mij was/is het belangrijk. Leuke film gaat het niet worden, ben ik bang.


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd? :')
    Ik ben zelf ook fan en heb ook geen kaartjes. Maar zo erg vind ik het niet.
    Tip: nodig je vrienden uit om bijv. naar de bios te gaan?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 12:32 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Descartes schreef:
    Kom op jongens, moet iedereen hier nou een topic over openen?
    Gefeliciteerd btw!


    Om antwoord te geven op je vraag, nee maar het gaat eigenlijk stiekem over mijn verjaardag en dat ik mij ontzettend oud voel terwijl ik pas 18 ben geworden.


    Physics is awesome

    LOVATOCREW schreef:
    Gefeliciteerd? :')
    Ik ben zelf ook fan en heb ook geen kaartjes. Maar zo erg vind ik het niet.
    Tip: nodig je vrienden uit om bijv. naar de bios te gaan?


    Dankjewel! Het rotte gevoel begint af te zwakken en ik heb wel een feestje vandaag dus ik probeer zelf vrolijk te maken voor mezelf en de gasten!


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Dankjewel! Het rotte gevoel begint af te zwakken en ik heb wel een feestje vandaag dus ik probeer zelf vrolijk te maken voor mezelf en de gasten!


    Het is jouw verjaardag dus maak er gewoon het beste van! (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    LOVATOCREW schreef:
    (...)

    Het is jouw verjaardag dus maak er gewoon het beste van! (:


    Dat ga ik doen.


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd!
    Tip: zoek afleiding en probeer een hele leuke dag te krijgen. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tuurlijk kan dat wel ! Als mensen geen zin meer hebben dan verkopen ze die tickets, maar dat is wel vrij gevaarlijk...
    Maar zoals er al enkelen zeiden: nodig wat vrienden uit en probeer het het beste van te maken. Je wordt maar één keer 18 (:

    Daemon schreef:
    O god, kan iedereen stoppen met het zeiken over die kaartjes


    Leuke film kijken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken nog iemand die kaarten verkoopt, maar ze zal er waarschijnlijk wel meer geld voor vragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoeveel van dit soort topics komen er nog?
    Gefeliciteerd!
    Ik heb ook geen kaartjes, omdat ik niet eens thuis was. Ik zit er niet om te treuren. Het is maar een concert!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lol, join the club. Ik was gisteren jarig, en mocht kaarten kopen voor mijn verjaardag, maar ik heb geen kaarten kunnen bemachtigen omdat die klote Ticketmaster aan 't spacen was.


    The odds are néver in our favor.

    Daemon schreef:
    O god, kan iedereen stoppen met het zeiken over die kaartjes


    Leuke film kijken?


    comfort in c h a o s