• Ik had laats een luister toets voor Engels maar verveelde me dus wat doe ik.
    Ik pak mijn keting begin deze over het blaadje te zwaaien als of de geesten wereld er bij roep.
    Dat gezicht van de leraar was geniaal.

    Doet iemand ook wel eens van die maffe dngen?

    Ben ik de enige die het best dom vindt om andere dingen te doen tijdens een luistertoets? Waarschijnlijk dacht je leraar dat ook.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lijkt me beter om je gewoon te concentreren tijdens een toets, zeker een luistertoets.
    Either way, I'm a crazy person, dus ja ik doe vaak genoeg rare dingen.

    Cloelia schreef:
    Ben ik de enige die het best dom vindt om andere dingen te doen tijdens een luistertoets? Waarschijnlijk dacht je leraar dat ook.


    Dit viel nog mee me vriendn was in slaap gevallen en had de eerste vragen gemist xD

    Cloelia schreef:
    Ben ik de enige die het best dom vindt om andere dingen te doen tijdens een luistertoets? Waarschijnlijk dacht je leraar dat ook.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tijdens een toets, zeker een luistertoets (want daar krikte ik altijd mijn punten mee op) heb ik nooit gekke dingen gedaan. Daar naast ben ik vaak genoeg naar de derectrice geroepen en heb ik op mijn kop gekregen, dus gekke dingen doen kan ik we,l, maar ik weet ook wanneer ik ze kan doen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.