• Twee reporters in Kyrgyzstan!


    Zo, nu weet iedereen waar het ligt


    Twee reporters van het blad "Super-info" runnen daar samen de "practical-jokes collumn" waarin ze practical jokes uithalen. Dat schijnt heel populair te zijn in Kyrgyzstan en vele bladen hebben het. Gelukkig gaan maar weinigen zo ver in hun practical """""jokes"""" als dit stel.

    Recentelijk werd namelijk een prominente presentratrice van een show op de Kyrgyzstanse staatstv ontvoerd door die twee. Ze werd geblinddoekte en meegesleept naar een stuk braakliggend grond, waar ze werd gedwongen uit te kleden. Vervolgens werd ze met twee pistolen bedreigd en moest ze eerst zingen. toen ze weigerde werd ze met een pistool in haar achterhoofd gepord en werd haar verteld dat ze moest dansen.

    Maar toen hielden de lolbroeken nog niet op, oh nee! Integendeel. Ze bedreigden haar nogmaals: "Okay, zeg je laatste woorden. Daarna schieten we je dood." Vervolgens haalden ze hun mobieltjes tevoorschijn en begonnen ze te filmen. Uiteindelijk vertelden ze haar dat ze reporters waren van het bovengenoemde blad en maakten ze een einde aan hun practical """"""joke""""".

    De twee journalisten zijn inmiddels ontslagen en worden aangeklaagd, dit gedoe komt gelukkig niet in het blad te staan en er is een hoop ophef in Kyrgyzstan over hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren. Nog prangendere vragen dringen zich op: Wie bedacht dit? En nóg belangrijker: Wie the fuck vond dit een goed idee en wie the fuck vond dit grappig? D:

    Tot zover de journalistenhumor in Kyrgyzstan

    Bron

    PS: De ontvoerde presentratice presenteert een show waarin jonge medium's het tegen elkaar opnemen om te kijken wie de toekomst kan voorspellen. Ze werkt met een dozijn mensen die de toekomst kunnen zien en nog kon ze dit niet zien aankomen! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Uchiha schreef:
    Whoa wist niet eens dat dat land bestond.


    Ik ook niet xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat gaat wel heel ver. En héhé, ik had ook nooit van dat land gehoord, ik dacht in eerste instantie dat dàt de grap was.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik wist niet eens dat dat land bestond, maar het is duidelijk dat er een stel gekken wonen. Dit is letterlijk ontvoering en doodsbedreiging. Daar zit niets humoristisch in.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dit kun je nog niet eens humor noemen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.