• Amused
    Toestemming schrijfwedstrijd
    Hallo Kardia & Latona

    Jullie krijgen toestemming van mij om te beginnen met jullie schrijfwedstrijd. Je hebt tot 5 november om de link van het topic door te sturen.

    Veel plezier met jullie wedstrijd
    Amused


    We verwachten dat als je meedoet, je tot het einde mee blijft doen.




    Regels
    * Natuurlijk gelden allereerst de algemene huisregels van Quizlet. Wie deze overtreedt, wordt uit de wedstrijd gezet.
    * Naamsveranderingen worden doorgegeven in het desbetreffende topic.
    * Inleveren doe je via een PERSOONLIJK BERICHT aan allebei de juryleden. Dit zijn Kardia en Niobe. Gelieve in te leveren door een link te sturen naar ons, die ons verwijst naar je verhaal.

    Deadline & Uitstel
    * Je krijgt 12 dagen voor elke opdracht. Per opdracht kun je maximaal 4 dagen uitstel krijgen
    * Uitstel vragen doe je minimaal één dag, welteverstaan 24 uur, van te voren en dat met een geldige reden. Ligt de deadline bijv. op 10 augustus om 23:59, kun je tot 9 augustus om 23:59 uitstel vragen.
    * We houden geen rekening met het nakijken en de deadline. Wij proberen het na te kijken vóór de deadline, maar dit lukt niet altijd. Wij verschuiven de deadline niet!
    * We stellen de deadline van tevoren vast. Ook als geen maximale uitstel gevraagd wordt, blijven de deadlines staan. Dit voor de gemakkelijkheid van plannen voor zowel de deelnemers als onszelf.

    Afvallen?
    * We werken met een puntensysteem. Ben je te laat, lig je er niet direct uit maar krijg je per dag dat je te laat bent één punt aftrek. Na tien dagen heb je dus een Één. Heb je twee keer niet ingeleverd, lig je uit de wedstrijd.
    * Je kunt in de 6 opdrachten die komen één opdracht kiezen die je overslaat. Dit is een Joker. In plaats van dat je optelling van alle cijfers dan door 6 gedeeld wordt, wordt het door 5 gedeeld.

    Prijzen
    Eerste Prijs: 20 credits
    Tweede Prijs: 15 credits
    Derde Prijs: 10 credits
    Troostprijs: 5 credits
    We gaan heel flauw doen. Om de troostprijs te verdienen moet je eerst 4 opdrachten ingeleverd hebben.

    Waar letten we op?
    - Spelling, Interpunctie, etc. 25 punten
          Spelling, komma's, punten, tijden, zinsbouw en woordkeuze. Twee punten eraf per fout. Dyslecten krijgen één punt minder in rekening gebracht voor elke fout.
    - De connectie met de opdracht 30 punten
          Hoe goed is de opdracht uitgevoerd?
    - Het verhaal, losstaand van de opdracht 20 punten
          Hoe spannend, meeslepend, interessant en eventueel geloofwaardig is je verhaal?
    - Originaliteit 15 punten
          Creativiteit en originaliteit. Hoe "out-of-the-box" denk jij?
    - Aantal woorden 10 punten
          Voor elke twintig woorden te veel of te weinig gaat er één punt af.

    Je kunt in totaal 100 punten halen. Je aantal punten deel je dus door tien om tot je cijfer te komen.

    Deelnemers
    Wij zoeken geen jury!
    Er kunnen maximaal 20 mensen meedoen. Is het zo dat iemand zich uitschrijft vóór VIJF dagen na de uitsteldeadline van de eerste opdracht, komt deze plek vrij voor iemand anders. Je hebt dan VIER dagen de tijd om opdracht 1 in te halen.
    1. Walcottx1D
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 december 23:59
    2. Assassin
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    3. 230710
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    4. Butcher
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 december 23:59
    5. Kairi
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    7. xesther1997
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Joker
    8. MrsLautner
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 december 23:59
    9. Burning
          Opdracht 1 Joker
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 December om 23:59
    10. Ashallyn
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 december 23:59
    11. Vagebond
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Joker
    12. Curlies
          Opdracht 1 Joker
          Opdracht 2 Uitstel tot 5 December om 23:59
    13. Merrow
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 december 23:59
    14. Demustachana
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Joker
    15. Chuggaa
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    16. xHalt
          Opdracht 1
          Opdracht 2
    17. Mallory
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Joker
    18. Memoria
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 december 23:59
    19. jaimyhoi
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Uitstel tot 6 december 23:59
    20. Liberacorpus
          Opdracht 1
          Opdracht 2 Joker
    Opdrachten
    Opdracht 1

    Opdracht 2
    Fantasy
    Deze opdracht willen we dat jullie een fantasy-verhaal gaan schrijven. Hieronder staat een lijstje van wezens van mythische of fantasy-oorsprong, daar kies je één van en schrijf je een verhaal mee. Het wezen dat je kiest moet je hoofdpersoon zijn. Je bent verder helemaal vrij hoe je het aanpakt en in wat voor wereld je het laat afspelen. Bedenk wel dat een elf in ons dagelijks leven proppen, nog geen fantasy is. Horror is ook geen fantasy.

    *Elk wezen is maar één keer te vergeven, dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt
    *Kiezen gebeurt in de story!
    *Ruilen is niet toegestaan
    *Liefdesverhalen bij bepaalde wezens worden niet als origineel gezien!!!
    *Zodra wij doorhebben dat je plagiaat pleegt, van bijvoorbeeld boeken, krijg je punten aftrek.
    Minimum aantal woorden: 1000
    Maximum aantal woorden: 3000
    Deadline: 2 December

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5

    Opdracht 6


    Mededelingen

    Deadlines:
    Opdracht 1

    Opdracht 2
    Uitstel vragen: 1 December
    Deadline: 2 December
    Maximum Uitstel: 6 December

    Opdracht 3
    Uitstel vragen: 17 December
    Deadline: 18 December
    Maximum Uitstel: 22 December

    Opdracht 4
    Uitstel vragen: 2 Januari
    Deadline: 3 Januari
    Maximum Uitstel: 7 Januari

    Opdracht 5
    Uitstel vragen: 18 Januari
    Deadline: 19 Januari
    Maximum Uitstel: 23 Januari

    Opdracht 6
    Uitstel vragen: 3 Februari
    Deadline: 4 Februari
    Maximum Uitstel: 8 Februari

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:23 ]


    Time to tip the scales!

    Niobe schreef:
    (...)

    De volgende opdracht komt 7 December :3 dat is dus deze vrijdag en dan wel 's ochtends, tussen 7 en kwart voor 9 ;)


    is het een kiesopdracht? waarbij je dus snel moet zijn?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Memoria schreef:
    Ik hoop om zeven uur.(:
    Daarna ben ik er namelijk niet :x
    Ik kom zaterdag pas weer terug, dus als het een kiesopdracht is...:'D


    Dan moet ik er vroeg uit dus ><
    Het is een soort-van-kiesopdracht :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    (...)

    Dan moet ik er vroeg uit dus ><
    Het is een soort-van-kiesopdracht :P

    lol, moet je er dus op tijd bij zijn, of maakt dat niet uit?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    8D
    Haha, hoeft niet speciaal voor mij hoor c:
    Je mag het altijd al eerder geven:Y)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:35 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik geef het ook op. Ik heb het heel vaak geprobeerd, maar ik kan er niks mee. Ik zet ook mijn joker in.


    Never forget who you are

    Ik vind dat echt lullig voor mezelf, en natuurlijk ook voor de anderen. Want eerlijk? Ik ben al weg om 7 uur in de ochted op mijn fiets en moet dan nog de hele dag wachten en dan krijg ik weer een keuze opdracht waar ik niets mee kan..


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    Ik vind dat echt lullig voor mezelf, en natuurlijk ook voor de anderen. Want eerlijk? Ik ben al weg om 7 uur in de ochted op mijn fiets en moet dan nog de hele dag wachten en dan krijg ik weer een keuze opdracht waar ik niets mee kan..

    Ik vertrek normaal om kwart voor zeven.(:
    Ik ben ook niet echt fan van keuze opdrachten, maar ik kan er wel mee leven.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vagebond schreef:
    Ik vind dat echt lullig voor mezelf, en natuurlijk ook voor de anderen. Want eerlijk? Ik ben al weg om 7 uur in de ochted op mijn fiets en moet dan nog de hele dag wachten en dan krijg ik weer een keuze opdracht waar ik niets mee kan..


    Deze keer hebben wij meer keuzes voor jullie en zoals ik al zei, is het een "soort-van-keuzeopdracht". Iedereen heeft ongeveer dezelfde kansen om iets te krijgen waar diegene iets mee kan ^^

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:50 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    (...)

    Deze keer hebben wij meer keuzes voor jullie en zoals ik al zei, is het een "soort-van-keuzeopdracht". Iedereen heeft ongeveer dezelfde kansen om iets te krijgen waar diegene iets mee kan ^^



    Uhm ik ben verward. Zoiets als opdracht 1? Kan het niet gewoon nu online worden gezet? En en en en en komt de uitslag al van opdracht 1? *puppy eyes!*


    Pretty is just a pretty word.

    7 en kwart voor 9... great, aangezien ik 's ochtends niet op de computer kan. :'D Waarschijnlijk zit ik dan op school constant Q te checken. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik vertrek normaal om kwart voor zeven.(:
    Ik ben ook niet echt fan van keuze opdrachten, maar ik kan er wel mee leven.



    Ik ook. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Vagebond schreef:
    (...)


    Uhm ik ben verward. Zoiets als opdracht 1? Kan het niet gewoon nu online worden gezet? En en en en en komt de uitslag al van opdracht 1? *puppy eyes!*

    INDEEEED
    hij moet nu online! x'D. Nu zijn de meesten wel aanwezig, denk ik


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    (...)
    INDEEEED
    hij moet nu online! x'D. Nu zijn de meesten wel aanwezig, denk ik


    Denk ik ook.


    Pretty is just a pretty word.

    Als iedereen 6 december nou op tijd inleverd, zeg maar voor 8 uur 's avonds ofzo, kan hij 's avonds al online. Hij gaat niet online voordat iedereen opdracht 2 heeft ingeleverd OF de uitsteldeadline voorbij is.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whai :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''