• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

[ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 21:14 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik glimlachte even naar Leslie, keek nog even toe tot Tyler ook in slaap viel en liep toen terug naar Alexi.
    Ik zag dat ze wakker was en ging zuchtend naast haar zitten. Ik sloeg mijn armen om haar heen en legde mijn hoofd op haar borst

“To live will be an awfully big adventure.”

WillNotLearn schreef:
    (...)

Ryan
    'Hmm.. Mischien de volgende keer' Andwoord ik grijnzend, 'Mijn vader evenoud als mij.. Nee bedankt' zeg ik vervolgens, ik had het nooit echt met hem kunnen vinden.. Waarschijnlijk omdat hij meer werkte dan dat hij thuis was.

Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    'Hmmm.' Mompel ik dan ook en grinnik even. 'Het is ook geen pretje kan ik je zeggen, mijn familie behoort ook tot een van de oudste engelen, mijn ouders dan.' zeg ik dan en grinnik even. 'Maar ik zie ze dus niet heel vaak, omdat ze altijd zo druk zijn, maar ze zullen altijd voor me klaar staan als er iets of zoiets.' zeg ik dan glimlachend. 'En hoe zijn jouw ouders?' vraag ik dan ook glimlachend. 'En begin jij het niet koud te krijgen?' vraag ik dan, want zelf begon ik het toch wel koud te krijgen.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Leslie Day
    Jake houdt me tegen en stelt dan voor om naar huis te gaan met de reden van meer privacy. 'Ik vind het prima,' zeg ik dan. 'Thuis is toch fijner dan school.' Ik loop de kamer in om Jake's sleutels te pakken en gooi die naar hem. Ik pak mijn telefoon en zie de handboeien nog liggen op het nachtkastje. Die laten we maar hier denk ik.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik speel even afwezig met Axton's haar en kijk hem dan zuchtend aan. Moet ik het hem zeggen? Ik weet hoe hij de vorige keer reageerde maar wat als het verkeerd gaat en hij niet weet waar ik ben en ... Ik zucht weer.

Jake S.
    Les wil de handboeien hier laten maar ik pak ze op. 'Eerlijk gezegd denk ik dat Lily en Damon het erg vreemd zullen vinden dat die hier liggen.' grinnik ik zachtjes en laat ze verdwijnen en thuis in een schuif verschijnen. Ik pak haar hand vast en neem haar mee naar mijn auto.

Axton
    Ik sloot mijn ogen en viel gewoon in slaap, terwijl Alexi met mijn haren speelde.
    Slaap was iets goed. Het was een tijdelijke verlossing van pijn, vermoeidheid en verdriet.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    'Hm daar heb je gelijk in,' zeg ik met een glimlachje en kijk hem aan. Hij pakt mijn hand vast en zo lopen we naar de auto. Ik stap in en doe mijn portier dicht. Dan gaat mijn gordel om en kijk even van Jake door de voorruit gewoon. Ik weet wat er straks gaat komen.

Alexi
    Ik zie dat Axton slaapt. Ik duw hem zachtjes van me af en pak de krukken. Ik sta op en hinkel in stilte naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel. Mijn buikje is nog niet weg maar toch verminderd nu de kindjes eruit zijn en ergens mis ik het gevoel wel. Van het niet-alleen zijn, de zachte schopjes, ... Ik veeg mijn haar uit mijn gezicht. Het is terug blond-bruin aan het worden. Ik moet het dringend weer kleuren. Weer regenboog? of een effen kleur?

Jake
    Ik stap in en steek de sleutel in het contact. Ik rij terug de weg op naar ons huis. 'Hoe voel je je?' vraag ik haar zachtjes en blik even naar haar voor ik me terug op de weg concentreer. Mijn hand houd terug de hare vast.

Leslie Day
    Jake vraagt hoe ik me voel en ik sla mijn blik even naar en kijk dan opzij naar Jake. 'Het gaat wel,' antwoord ik. Hij heeft mijn hand vast en daar richt ik dan mijn blik op. 'En met jou?' Ik vind dat belangrijker.

DreamWishes schreef:
    [Wow! Awsome! Ik kan echt niet tekenen... Ga nu reageren!]

Huaso schreef:
    {OMFG die tekening is geweldig!}

{Dankje :3 Ik heb hem aangezien ik tekenen had daar ingeleverd voor een cijver en kreeg een 8}

Don't be like the rest of them, darling

Jake S.
    'Kan beter.' mompel ik naar waarheid. Ik ben bang voor mezelf geworden. Die sadistische kwade kant van me kende ik niet. En ik wil die ook niet kennen. Ik zucht en knijp zachtjes in haar hand.

jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Wat zag je dan?' Vraag ik twijfelend aan hem. Ik weet niet of ik het wel wil weten.. Maar hij heeft iets gezien. 'Misschien dat ik het wel kan plaatsen? Hoewel ik ook geen dokter ben.'

Les
    Ik kijk op als ik geluid hoor en zie Jake. En Axton. Ze zijn er weer. Jake loopt naar me toe. Ik ben zijn sms niet vergeten. Hij zei dat we er wel over zouden praten, hij ontkende niet dat hij niet teleurgesteld in me was. 'Hee,' antwoord ik zachtjes en glimlach naar hem.

Daniël
    'Ik heb geen idee hoe ik het moet beschrijven.' Zeg ik en ik had dan al geen idee of ze het zou willen weten... Aangezien ik nu wel een idee kreeg wat het zou kunnen zijn. En het was sowieso geen ziekte.

Don't be like the rest of them, darling

Les
    Hij zegt dat het beter kan en ik glimlach dan zwakjes. 'Dat kan ik herkennen, jullie hebben de man gevonden die Ax's moeder vermoordt heeft?' Vraag ik hem dan. En voor de rest zwijg ik gewoon en kijk voor me uit.

[ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:59 ]

Jake
    Ik knik en rij verder. Ik parkeer de auto voor het huis, stap uit en hou dan het portier aan haar open.
    Het voelt alsof we ruzie hebben, zo kil komt de stilte op me over, en misschien hebben we dat ook wel een beetje maar ja.