Scuttle schreef:
(...)
Mwah, dan een drie haha, ik kan Frans gewoon niet uitspreken, vraag me nog steeds af waarom ik niet voor Duits ben gegaan.. Oja, omdat ik Duits haat, aangezien iedereen in Duitsland praat alsof ze overal en altijd boos zijn. :'D
Haha, ik heb al een heleboel dingen over Duitsers gehoord, maar dat is nieuw voor me. Maar de helft van mijn familie is Duits, en hoewel ik me bij sommigen van hen eigenlijk wel heel goed voor kan stellen wat je bedoelt, heb ik bijvoorbeeld mijn oma eigenlijk juist nog helemaal nooit boos gezien. Bovendien zijn er ook wel positieve dingen aan Duitsland - meerdere stukken taart eten als je ergens op visite gaat, bijvoorbeeld.
Hoe dan ook, succes met Frans. Gewoon je best doen, dan haal je vast wel hoger dan een één of een drie. ^^
Wiarda schreef:
(...)
Pfft, niet zo bescheiden. Verrassingen genoeg in jouw fanficties. Mylintis was laatst nog zo attent om het er even in te wrijven dat zij een jaar/anderhalf jaar geleden als eerste het grote plot van The Potters had geraden, iets waar ik maar niet mijn vinger op kon leggen. Ze is er nog steeds ontzettend trots op. x) Maar goed, even back to the point; het is niet nodig om pijnlijke en hartverscheurende verrassingen in je verhalen te stoppen, echt niet. Fluff is goed, perfect. Goeie fluff heeft geen angst nodig. Geen aaaaangst.
Excuses als het lichte emotionele trauma dat ik aan angst heb overgehouden in dit bericht door is geschemerd.
Hahaha, het is echt vreemd om te horen dat iemand daar nog steeds over praat. Wel goed vreemd, maar vreemd. Feleciteer haar maar nog een keer van mij.
Of niet, als ze je er dan nog vaker aan herinnert. x')
Ik bespeur een zeer angsty fic in jouw verleden. Alone on the Water-level angsty. Wil ik weten welke het is, of kan ik dat beter niet vragen?
... Of was het Alone on the Water?
Hoe dan ook, ik denk dat je je voor mijn fanfic geen zorgen hoeft te maken wat angst triggers betreft, zeker niet in HoG. Ik kan wel proberen om angst te schrijven, maar meestal eindigt dat in een behoorlijk vrolijke en gezellige mislukking, waardoor ík misschien angsty word, maar mijn personages zeker niet. Daarvoor is Perciver te fluffy. (:
[ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 22:15 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan