• Na veel vragen over waarom het uit is met mijn vriend, zal ik het hier even uittypen, zodat ik niet steeds hetzelfde verhaal moet gaan uittypen.
    Zoals jullie misschien wel weten is mijn ex erg bedreven in het politieke wereldje en is zelfs lid van de Friese VVD. Hij is echt ontzettend serieus, wat ik in het begin eigenlijk wel prettig vond.
    Maar naarmate de tijd verstreek, begon ik me steeds meer aan hem te ergeren. Hij was egoïstisch, vond mijn ouders bemoeiallen, keek op mij neer en had totaal geen gevoel voor humor. Ook drong hij steeds aan op jeweetwel en daar was ik gewoon nog lang niet aan toe. Ik vind dat een hele stap en hij deed alsof het ontzettend simpel was.
    Afijn, we hadden de laatste tijd steeds meer meningsverschillen en hij vond mij een lui mens, omdat ik maar twee dagen in de week naar school hoef. Dat ik daarnaast ook nog drie/vier dagen in de week werk, vergeet hij voor het gemak maar even. En dat hij zelf ook maar drie daagjes in de week naar school gaat, boeit ook niet, want ík ben het scholiertje. Het domme meisje, dat het VWO niet aankon.
    Hij begon me steeds meer te ergeren en op een zondagavond, toen hij bij mij was, deed ik al een stuk afstandelijker tegen hem. Het gevoel was bij mij gewoon weg en ik kon me alleen maar ergeren aan zijn slechte eigenschappen.
    Ik ben toen een paar dagen ziek geweest, waardoor ik veel tijd had om na te denken en ik tot de conclusie kwam dat ik totaal niet meer mezelf was en me gewoon opofferde om hem een plezier te doen.
    Toen heb ik hem op donderdag, bijna twee weken geleden, verteld dat ik met hem moest praten. Hij had meteen door dat het serieus was en deed ook geen poging om mij te zoenen. Hij liep gewoon zwijgend naar boven en ik volgde hem. Eenmaal op zijn kamer vertelde ik hem dat het voor mij echt voorbij was. Hij reageerde heel kalm, alsof het hem niets deed. Ik ben uiteindelijk weggegaan na veel tranen, want ik vond het wel erg dat ik het moest uitmaken.

    Nou ja, dat is dus het verhaal. :')
    Intussen heb ik al twee weken niets meer van hem gehoord en negeert hij mij. Ik heb namelijk nog een boek van hem en die wil ik graag mijn huis uit hebben, maar hij reageert gewoon nergens op. Dus ik ben van plan om dat ellendige boek door zijn brievenbus te stampen. Tja.

    Om eerlijk te zijn heb ik me nog nooit zo goed gevoeld. Ik voel me weer als herboren en heb mijn geliefde vrijheid weer terug. Ook ben ik weer flink aan het flirten geslagen en heb ik weer gewoon leuk contact met mijn mannelijke vrienden, die ik eerst niet mocht zien van mijn ex. Jaloerse vent. Blugh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Best logisch dat je het dan uitmaakte. Een man zou zoiets bij mij ook niet moeten proberen. Best triest gewoon dat hij je ook dom vindt omdat je een lagere richting doet. Opgeruimd staat netjes zou ik zeggen. :Y)

    Ik ben ook een voorstander om van dat boek brandhout te maken, maar als hij het dan terug vraagt is het ook best een vervelende toestand.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Best logisch dat je het dan uitmaakte. Een man zou zoiets bij mij ook niet moeten proberen. Best triest gewoon dat hij je ook dom vindt omdat je een lagere richting doet. Opgeruimd staat netjes zou ik zeggen. :Y)

    Ik ben ook een voorstander om van dat boek brandhout te maken, maar als hij het dan terug vraagt is het ook best een vervelende toestand.

    Ik doe VWO, haha. Ik ben vorig jaar gezakt op het VWO, dus daarom kijkt hij op me neer, terwijl hij zelf een niveau lager zit. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik doe VWO, haha. Ik ben vorig jaar gezakt op het VWO, dus daarom kijkt hij op me neer, terwijl hij zelf een niveau lager zit. :')
    Ik begrijp het Nederlands systeem niet zo heel goed, maar wat je nu zegt slaat werkelijk nergens op. Hij heeft best wel lef om daarmee te lachen als hij een niveau lager zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ik begrijp het Nederlands systeem niet zo heel goed, maar wat je nu zegt slaat werkelijk nergens op. Hij heeft best wel lef om daarmee te lachen als hij een niveau lager zit.

    VWO is een soort van ASO. (:
    Tja, ik heb het niet voor niets uitgemaakt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    VWO is een soort van ASO. (:
    Tja, ik heb het niet voor niets uitgemaakt.
    Ah oki.
    Ik kan je ook geen ongelijk geven. Iemand zou bij mij zulke dingen niet moeten proberen. Gelukkig kan je weer genieten van het leven. Het zou erger zijn als hij je ook nu nog zou kleineren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eerst leek hij echt een super leuke jongen aangezien je zo over hem praatte, maar nu ik dit ook allemaal lees verdien jij veel veel veel en veel beter dan hem. Raar persoontje is het (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Eerst leek hij echt een super leuke jongen aangezien je zo over hem praatte, maar nu ik dit ook allemaal lees verdien jij veel veel veel en veel beter dan hem. Raar persoontje is het (cat)

    Dat dus. Je leek zo positief en zo vrolijk door hem. Ik zag hem me echt voor als een vet gezellig en vrolijk persoon die heel serieus kon zijn als het moest. Echt jammer, maar goed. Beter dit dan dat je bij hem bleef.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jammer dat het zo gelopen is, ik vond het echt heel leuk voor je! Gelukkig kom je er zo sterk weer uit :)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    't Is een kwestie van geven en nemen, maar wanneer je 't gevoel heb dat je teveel geeft en te weinig krijgt, dan mot ge effekes bij uzelf wat dingen nagaan. And indeed, burn that shit down.
    Je zei overigens in een eerder topic dat hij heel begripvol reageerde..?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 16:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Meh. Wat een rotjong. Beter dat je van hem af bent. Claimers irriteren snel (ik heb er zelf ook last van gehad).

    't Is met toch eens wat. Het valt me trouwens ook ineens op dat alle liefdes van de zomervakantie uit of sudden ineens allemaal afgelopen zijn/in honderd zijn gelopen. (Ben daar onder andere een voorbeeld van.)

    But, heb je nog chocola nodig? Ik heb Tony's Chocolonely, Côte D'or BonBonBloc Truffel Puur, Milka Daim Pull, en chocolademelk. (Ik heb m'n maandelijkse periode, dus kijk niet raar op ;P)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een asshole, daar ben je gelukkig van af (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Cloelia schreef:
    Jammer dat het zo gelopen is, ik vond het echt heel leuk voor je! Gelukkig kom je er zo sterk weer uit :)


    26 - 02 - '16

    Noyade schreef:
    Jezus, wat een zak. Je bent zeker veel beter af zonder hem, Annabeth! Ik vind het dan ook volkomen terecht dat je het uitmaakte, hoe moeilijk dat ook was.
    Genoeg andere visjes in de zee en anders trouw je gewoon met mij! *O*


    Jullie twee moeten gewoon afspreken dat als jullie veertig zijn en nog niet getrouwd, trouwen jullie elkaar. En dan wil ik jullie graag trouwen (cat)

    Maargoed. Fijn dat je van hem af bent. In een relatie hoor je elkaar omhoog te trekken, niet naar beneden duwen. dat deed hij overduidelijk fout. En je hoort elkaar ook nergens toe te dwingen. Ik sta achter Alwin, rituele verbranding voor dat boek!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als ik het zo hoor heb jij een hele goede keus genomen (:
    Maar voor je liefdesverdriet : chocola lost alles op ^^


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.