• ik heb een mening over justin bieber.. en jullie waarschijnlijk ook.. vul alleen even in of je het eens of oneens ben met mij.. http://www.quizlet.nl/polls/24793/justin-bieber/

    Nee.

    Iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Ik zeg niet dat je op hem moet haten, maar je hoeft hem niet gelijk leuk te vinden of hem knap te vinden. Sorry, maar ik vind hem niet knap en dat zal ik ook niet vinden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dafug, jij beweerd dus dat er géén knappere jongens zijn dan bieber? Toevallig vind ik m'n vriend véle malen knapper.


    You are beautiful, you are love.

    De tekst die onder de vraag staat is eigenlijk bedoelt om informatie in te vullen, niet je persoonlijke mening of opvatting over de poll. Het schrikt stemmers af, omdat jij een duidelijke mening al geeft terwijl een poll is om te turven en anoniem te stemmen als je dat wilt. Het is niet de bedoeling om gestuurd te worden door invloeden bij je keuze bij een poll, het is voor jezelf en persoonlijk.
    Daarbij heb je geen duidelijke vraag gesteld, waardoor ik persoonlijk het antwoorden nogal moeilijk vind.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 21:02 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Er zijn wel knappere jongens dan hem.

    Ik erger me trouwens wel aan het feit dat het vaak met Beliebers of Directioners zo is:
    Of je houdt van ze, of je haat ze.
    Ik zit er precies tussen in. Ik haat ze niet, maar hou ook niet van ze.

    Verder ben ik het met Kidagakash eens.


    Tijd voor koffie.

    PercyWood schreef:
    Nee.

    Iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Ik zeg niet dat je op hem moet haten, maar je hoeft hem niet gelijk leuk te vinden of hem knap te vinden. Sorry, maar ik vind hem niet knap en dat zal ik ook niet vinden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Omnivium schreef:
    Dafug, jij beweerd dus dat er géén knappere jongens zijn dan bieber? Toevallig vind ik m'n vriend véle malen knapper.


    26 - 02 - '16

    Nein.
    Ik vind 'm niet knap en zijn gedrag irriteert me. Het is niet meteen dat ik hem haat, maar ik mag hem gewoon niet. En dan kun je zeggen; je kent hem niet eens!
    Ja? So? Hij is een beroemdheid en ik baseer mijn mening op alles wat ik over hem te horen krijg.

    I think this guy's cuter than Bieber. And he doesn't even exist. En haten is zo.. hatelijk. Ken een mens niet gewoon neutraal weze?


    No growth of the heart is ever a waste

    Dus we mogen niet haten omdat hij toevallig beroemd is?
    Er zijn genoeg mensen die harder werken, levens redden, en het enige wat hij heeft is een stem die sommigen mooi vinden.
    Voor mij is het niet zo zeer Justin Bieber die ik niet mag, maar meer die "Beliebers" die zo overdreven doen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Uchiha schreef:
    I think this guy's cuter than Bieber. And he doesn't even exist. En haten is zo.. hatelijk. Ken een mens niet gewoon neutraal weze?


    Damn Orochimaru :'D

    Uchiha schreef:
    I think this guy's cuter than Bieber. And he doesn't even exist. En haten is zo.. hatelijk. Ken een mens niet gewoon neutraal weze?


    Vooral dat laatste, die gast kan me niet zo heel veel schelen.:3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Look at this cutie:


    When I'm dead he be my husband.
    En, misschien handig om te weten, er bestaat nog iets als neutraliteit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."