Het is lang geleden dat ik écht stories las. Ik heb eisen en helaas zijn mijn eisen, tot zover mijn eerdere zoektochten, niet veel opgeleverd naarmate ik mijn eisen moeilijker maken. Dus maam prinses Kidagakash blij!
De eisen/wensen:
- Een medische achtergrond vind ik leuk, of een psychische aandoening. Gestichten, noem maar op, ik vind het leuk!
- Ik vind asylum stories heel erg leuk, het mag ook vergelijkbaar zijn of in die richting zitten. (ik ben al geabonneerd op een goede, alleen die update helaas nooit meer)
- Ik hou van stories waarvan je billen gaan samenknijpen. Wie ´´Megan´s laatste dagen´´ kent hier op Quizlet snapt misschien wat ik bedoel. Ik vind kidnapping, marteling etc. heel erg leuk.
- Liever geen fanfic, mag wel. Géén 1D.
- Niet te veel hoofdstukken en lange hoofdstukken.
- Goed ABN (of wat de Belgische variant mag zijn, of is dat ook ABN?) en kennis van Nederlandse taal. Ik ken een user die op zich wel weet hoe ze moet schrijven, alleen de leestekens en al die shit zo gebruikt dat je je gaat ergeren aan het verhaal. Let daar goed op.
- 16+, honey, maar me gek. (wbw)
- Paranormal shit vind ik ook erg leuk, of iets vergelijkbaars als ´´Tarot´´ (een story op Quizlet, misschien kennen sommige die wel)
Dus, ik hoop dat er wat te vinden is. Buiten dat kun je veel posten, maar ik ben heel kieskeurig. Ik zal sowieso kijken, tenzij het met 1D te maken heeft of het averechtse van mijn eisen is, aangezien ik toch wel richting de Dark Side ga (mwuahah).
Succes! *O*
[ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 20:46 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife