• Op inspiratie van een geweldig nummer, heb ik een soort verhaal bedacht.
    Ik weet enkel niet of ik het ga schrijven. Voor nu telt het geloof ik als creativiteit uit mijn brein. ^^

    Berichten aan de onderwereld
    ‘Juniper.’ Lucifers stem klonk blaffend en charmant. Twee verschillende tonen die samen smolten tot een grimmig bevel.
    Juniper zette enkele passen door de kring waarin het hof van de Onderwereld hun aanwezigheid deelde - in stilzwijgen, nieuwsgierig op wat komen zou.
    Haar vaders slangachtige ogen waren giftig en tegelijkertijd liefdevol. Juniper, als zeventienjarige halfdemon, wist maar al te goed waarom hij die blik op haar wierp.
    ‘Vader.’ Antwoordde haar stem koud, hoewel er vuur onder haar huid kolkte - smachtend om het tengere gestalte van de man te doorboren.
    Er schrijnde een koude windvlaag door de troonzaal toen Lucifer opstond. Zijn vingers klemden zich rond de kin van het jonge meisje.
    Haar levendige irissen pasten niet bij de walgelijke krochten die 'Hel' werden genoemd.
    ‘Je lijkt op je moeder.’ Bevestigde hij achteloos, zijn stem hard en gekreukt als verfrommeld papier.
    Juniper hield haar mond en inspecteerde de lange, in zwart gehulde man voor haar neus aandachtig.
    Zijn adem rook naar de dood die om haar heen voortleefde. En zelfs na zeventien jaar in deze wereld was ze niet gewend aan Lucifer met zijn waanzin en de troosteloosheid die haar als een gordijn afsloot voor een wereld waarin het echte leven zich voortbewoog.
    Het was alsof ze door een glazen wand keek: de wereld speelde zich voor haar ogen af zonder dat zij er ooit een deel van uit zou kunnen maken.


    -

    Nice :)


    •*• Lululu •*•

    Leuk!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Sounds goooood.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woo, dat klinkt erg goed (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het heeft wel iets. [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heeft wel iets ja, en het is goed geschreven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Message recieved. :Y)
    Klinkt goed!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ah, klinkt echt leuk.

    Normaal houd ik hier niet zo van, maar ik vind dit best wel awesome.


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Normaal houd ik hier niet zo van, maar ik vind dit best wel awesome.


    Off topic: HE HO HE, jij schrijft een awesome verhaal die ik volg, toch? (wbw)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    Off topic: HE HO HE, jij schrijft een awesome verhaal die ik volg, toch? (wbw)


    HAHAH LOL JIJ BENT DIEGENE MET DIE AWESOME REACTIES ;D
    Sorry dat we zo weinig schrijven nu trouwens, het is eigenlijk mijn beurt maar ik heb pww dus ik kan het niet opbrengen. ;x

    -- Sorry voor het offtopic gaan!


    life is awesome

    Ah, bedankt voor alle berichtjes. Ik heb wel een begin gemaakt sorta.., dus wie weet.
    Ik twijfel sowieso nog heel erg over de uitwerking.


    -

    Dit heeft mijn aandacht wel getrokken. Als je besluit er wat mee te gaan doen, zou ik dat graag van je horen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.