De Vrijbuiter is een piratenschip.
Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.
In deze RPG ben je een lid van de bemanning. Hieronder staan welke personen welke rang hebben.
Nevvyandira Nix - Squib
Eerste stuurman – 1 stuks
Dennis James Smith - YOLO
Tweede stuurman – 1 stuks
John Clyde - 5HELLEY
Derde stuurman – 1 stuks
Vierde stuurman – 1 stuks
Jane Elizabeth Miller - ForestKiwi
Matroos – max. 7 stuks
Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
Jared Mason Cooper - wolffire
Charles Wright Nixon - Morrowind
Maria Blanca Cruzz - Gipsy
Xeon Lorea Devolimonde - Kimology
Het leuke aan mijn RPG is dat je in het begin wel een rang kan kiezen maar wanneer je een regel overtreed en ik zie dat of iemand meldt het mij dan kan je gedegradeerd worden en iemand anders gepromoveerd zodat iedereen een eerlijke kans heeft op een hoge rang.
Max. 2 personen en dan geen twee officieren
Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
Je speelt je eigen personage
Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
Je bent een piraat en dus geen lieverdje
Geen Mary Sue
Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
Geen ruzie OOC
Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken
Naam:
Leeftijd:
Rang:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Hoe hij/zij op de vrijbuiter kwam:
Extra:
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:15 ]
Remember to be ridiculous.