• Oke, right. Ik was net met mijn ex aan het praten, en ik stuurde hem een gedicht wat ik vanmiddag heb geschreven. Geloof dat ik nog nooit in m'n leven zo'n kutopmerking heb gekregen: 'Een poeet zal vast waarde zien in dat stukje maar ik zie een rommeltje van woorden:P En zie het zo ik ken jou dus ik kan moeite doen om het te begrijpen, de meesten daar doen geen moeite om het te googelen en beoordelen het met een 1 omdat het in hun ogen bullshit is.'

    En bedankt? -________-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Uuuh, lekker dan zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een ex is niet voor niks een ex ;]
    Trek het je niet aan, ik heb wel eens gedichten van jou voorbij zien komen en ik was zeker niet de enige die ze mooi vond.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thefuck, waarom had je ooit met die gast?


    Your make-up is terrible

    Wat een rotopmerking... Blokkeren en nooit meer spreken... :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik geloof sowieso al niet dat het slecht is -integendeel-, maar dan nog zeg je zoiets toch niet?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat klinkt als een jongen met veel verstand van poëzie... :')


    Life is hard and then we die

    Wtf? :')
    Dat is echt rot om te zeggen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is echt een rotopmerking, zeg ._.
    Ik vind jouw gedichten juist altijd bijzonder en leuk en met mij vele anderen :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Adlington schreef:
    Ik geloof sowieso al niet dat het slecht is -integendeel-, maar dan nog zeg je zoiets toch niet?


    •*• Lululu •*•