• Ik heb echt zoveel zin in vandaag. Want je kan maar op 1 plaats in heel België in een pompoenvaren en dat is in mijn kayakclub! Vandaag worden er allemaal kleine wedstrijdjes gehouden in reuzepompoenen. En ik vaar weer mee op deze Pompoenregatta! =D
    Eerst ga ik wat helpen, vooral met kindjes animeren want ik wil niet in dat water staan helpen, en daarna ga ik zelf varen met de damesreeksen. *O*





    Dus iedereen die RTV Kempen heeft, moet straks eens kijken om zo jaloers te worden dat je niet in een pompoen hebt kunnnen zitten! Of je moet even naar Kasterlee afkomen om te komen kijken. Vorig jaar hadden we zo'n 8000 bezoekers. Als je iemand rond ziet lopen in kajakkleren en een supercoole muts, dat ben ik.


    Dit is mijn muts en achtergrondkoortje. :Y)


    Hebben jullie nog leuke vooruitzichten vandaag? *O*
    Zo nee, dan kom je maar kijken. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    klinkt leuk(:
    Ik moet een boekverslag afwerken maar ik zal de tv aanzetten(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dat lijkt leuk! En nee ik ben zoals altijd te lui om uit bed te komen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Veel plezier!
    Ik moet huiswerk maken. :c

    Bed, huiswerk...
    De jeugd van tegenwoordig moet eens meer gaan sporten! (joehoe)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Echt super gaaf, Erica!
    En jou muts is super cool.

    Krull schreef:
    Echt super gaaf, Erica!
    En jou muts is super cool.

    Danku, mijn koalamuts is sinds vorig jaar mijn kajakmuts geworden. Aangezien ik nooit moet fietsen en dus geen muts daarvoor nodig heb en het feit dat ik het jaar ervoor mijn KKK-muts kwijt ben. >.<

    Gister zaten er ineens toeristen op onze rivier en die begonnen 'lief klein konijntje' te zingen. Maar ik ben een koala. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Memoria schreef:
    klinkt leuk(:
    Ik moet een boekverslag afwerken maar ik zal de tv aanzetten(;


    •*• Lululu •*•

    Ik hou van die muts, dat koortje en die fotograaf was vast en zeker ook geweldig.
    Ahum :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat lijkt me echt superleuk om te doen! Wel lastig denk ik..
    Helaas, is het voor mij een beetje ver weg. En heb ik nog stapels huiswerk die ik moet doen.
    Maar ik zal wel even kijken op de tv! (:


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Wie komt er nu in godsnaam op om in een pompoen te varen? :')

    Maar het ziet er wel leuk uit!

    Is dat trouwens geen foto van in Antwerpen way back? *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat lijkt me e ht zo awesome om te doen!
    En ik houd van je muts <3
    En je achtergrondloortje bestaat uit Nele :3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ancora schreef:
    Ik hou van die muts, dat koortje en die fotograaf was vast en zeker ook geweldig.
    Ahum :')

    Vooral die fotografe was geweldig. =P

    Gancanagh schreef:
    Wie komt er nu in godsnaam op om in een pompoen te varen? :')

    Maar het ziet er wel leuk uit!

    Is dat trouwens geen foto van in Antwerpen way back? *O*

    Waarschijnlijk reed er een kajakker doorheen Kasterlee en die dacht 'Oh, al die pompoenen zijn gewogen enzo en nu mogen ze voor de deuren gaaan rotten. Weet je, ik heb een idee. Ik ga er gewoon in varen, dan hebben die pompoenen een extra nut! Recyclage zeg maar'. Geen idee. >.<

    Jah, de wintermeeting in Antwerpen. Eigenlijk is die foto wel grappig. De kerk van de markt in Antwerpen staat op de achtergrond, maar we zaten in een restaurantje bij de Meir. >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh, supergaaf! Jammer dat mijn dag al helemaal volgepland staat. Misschien volgend jaar een keertje? ^^
    Ik ga vandaag huiswerk maken, als het lukt een appeltaart bakken en vanavond naar mijn vriend toe. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Scandal schreef:
    (...)


    Wow, ik voel me vereerd ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb al een foto gevonden, maar ik vind hem niet denderend.




    Ik ben ook helemaal van post gewisseld. Ze hadden nog iemand op het vlot nodig die begeleidde. Dat werd ik. Ik moest al die groepen in een pompoen zetten, terug wegjagen als ze klaar waren en de media in de kano steken zodat zij vanaf het water konden filmen.

    Foto's


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury