• Er zijn legendes over stammen in het bos, de mensen daar kunnen veranderen in wolven. Niemand mag ooit weten dat deze waar zijn...

    Het is een grote gemeenschap en iedereen gaat goed met elkaar om, maar er zijn regels. De jongens moet een gezellin (vriendin) vinden voor het einde van de zomer en dat is nog maar 1 week! Geen van hem heeft de moed gehad een van de meiden te vragen, maar als ze het niet doen worden ze verbanne dus de tijd dringt...

    Dit RPG speeld zich af in een tijd van jagen en verzamelen, houd daar rekening mee. Dit betekend: Geen mobiel, Geen ipod

    naam:
    leeftijd:
    innerijk:
    uiterlijk: PICCA
    extra:
    beetje geschiedenis:
    kleur als wolf:
    door:

    Naam: May
    Leeftijd: 17
    Innerijk: Lief en zachtaardig, is graag vrienden met iedereen, nogal onzeker.
    Uiterlijk:


    Extra: tattoo van 2 poten op haar borst (mens vorm)
    Beetje geschiedenis: Haar moeder is bij haar geboorte overleden en ze heeft helemaal geen goede band met haar vader
    Uiterlijk wolf:


    Door:lilaloesie




    meiden: 3/3
    May
    Tarah April Christison
    Renn



    jongens 3/3
    Jayy
    Kilian
    Skull Seraph


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 15:06 ]


    yeaaaahh!

    Als het goed is word er al een dubbel rol voor een jongen aan gemaakt.

    Maar als die gene liever 1 heeft mag het natuurlijk wel


    yeaaaahh!

    Oke :) Naja dan hou ik het even in de gaten of ik er een kan maken ;)

    naam:Jayy en kilian von Monroe
    leeftijd: 19
    innerijk:
    Jayy en Kilian zijn vrolijke, bijna altijd goedgehemeurde jongens. Ze staan positief in het keven en zullen overal het positieven in proberen te zien. Ze hebben enkel wat probleempjes. Beide zijn ze bang om volwassen te worden. Dit is de reden dat je ze altijd zal zien klieren en ze nooit zal zien stil zitten. Ze zijn altijd bezig met grapjes, gekdoen en mensen aan het lachen proberen te maken. Ze halen hun enerdie uit mensen en daarom zal je zo ook nooit alleen zien. Dit komt omdat ze het iet prettig vinden om alleen te zijn.
    Kilian en Jayy zouden altijd proberen iedereen hun vrienden te zijn.
    Als is Kilian niet iemand waar je met je problemen of geheimen naartoe moet komen. Echt een goede luisteraar is het namelijk niet en de kans dat hij perongelijk iets doorverteld is sterk aanwezig. Hij zal dit nooit expres doen, maar Jayy denkt nooit na voordat die iets zegt en hij wil dan nog wel eens zijn mond voorbij praten. Voor zulk soorty dingen moet je naar Jayy gaan. Jayy is namelijk wel een goede luisteraar en zal altijd voor je klaar staan.
    uiterlijk:


    Kilian



    Jayy



    rechts;Kilian Links;Jayy


    extra: Kilian is ouders dan Jayy
    beetje geschiedenis:Hun vader is nog niet zo heel lang geleden omgekomen bij de jacht, dus Jayy en Kilian moet zins die tijd voor zijn moeder en jongere zusjes, Puck.
    kleur als wolf:
    Kilian en Jayy
    door:Lamebrain


    ik heb het even in een gedaan, want dat vond ik wat makkelijker dan weer een heel nieuwe beschrijving bij Kilian/jayy te maken.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    lilaloesie schreef:
    Als het goed is word er al een dubbel rol voor een jongen aan gemaakt.

    Maar als die gene liever 1 heeft mag het natuurlijk wel


    En anders kan ik nog een meisje maken, dan zijn we even? Dan kan Paddo ook meedoen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Als je wilt :) Wil er zelf ook wel 2 maken :) Meid en Jongen, das ook geen probleem vanaf mijn kant :)

    Paddo schreef:
    Als je wilt :) Wil er zelf ook wel 2 maken :) Meid en Jongen, das ook geen probleem vanaf mijn kant :)


    Dat is voor mij ook goed c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    TOP. Dan zitten we vol denk ik

    Ik wil ook nog wel een meisje maken. ik weet niet wat iedereen zijn voorkeur is.


    yeaaaahh!

    lilaloesie schreef:
    TOP. Dan zitten we vol denk ik

    Ik wil ook nog wel een meisje maken. ik weet niet wat iedereen zijn voorkeur is.


    Mij maakt het echt niet uit c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maakt mij allemaal niets uit :) Als iemand zoiets heeft van: Wil er zelf ook nog een erbij hebben :D dan vind ik dat best, anders maakt ik m zelf wel ;) Dat is allemaal geen probleem :)

    ja ik wil er nog wel een meisje bij doen


    yeaaaahh!

    Haha oke :) Dan maak ik gewoon een jongen aan ;)
    Dan kan jij zelf nog een meisje er bij nemen :)

    ja is goed. Ik zal even aanmaken.


    yeaaaahh!

    naam: Renn laurens
    leeftijd: 17
    innerijk: Ze is ontzettend brutaal en heeft ook totaal geen last van weinig zelfvertrouwen. Renn is een meisje dat zich niet onderuit laat lopen door andere mensen van de stam. Ze is nie van het wassen en eten zoeken maar meer van het jagen. Wolf zijn is haar uit weg van alles. lekker rennen en gewoon even de werled vergeten.
    uiterlijk:


    extra: niks
    beetje geschiedenis: Ze woonde jaren opzichzelf. Haar ouders reisde veel maar na jaren zijn ze terug gekeerd om weer bij hun oude stam te wonen. Tijdens het reizen heeft renn veel gezien en veel meegemaakt.
    kleur als wolf:


    door: lilaloesie

    [ bericht aangepast op 29 okt 2012 - 14:50 ]


    yeaaaahh!

    Hij is offline maar we zitten nu wel vol dus beginnen???


    yeaaaahh!

    Is goed.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov