• Hey hallo. Ik heb een eigen story maar vind het maar al te moeilijk om er verder mee te gaan. Zelf heb ik al een paar hoofdstukken en zoek iemand die me wilt helpen. Je moet goed kunnen schrijven, niet al te melig en gewoon van schrijven moet houden. Dit is mijn story: Klik hier =)

Je moet weten wie One Direction is & je moet er van houden :Y) Dat laatste hoeft niet helemaal, maar ja. Het maakt me niets uit als je weinig tijd hebt om hoofdstukken te plaatsen. =)
    Heb jij interesse? Laat dan hieronder een reactie achter, ik bekijk je profiel en bekijk jouw stories. Als ik vind dat jij wel bij me past, dan stuur ik je een PB :'). Je moet wel van enge dingen houden :'D & Lees mijn story wel eerst door als je er aan mee wilt werken, want je moet wel weten wat voor story het is en waar het over gaat :') Je moet goed en leuk schrijven - soms grappig mag ook :') Maar we gaan wel veel overleggen als ik jou gekozen heb. Miss is het ook handig om je MSN te hebben, dan kunnen we via MSN praten (: Nou, je MSN moet je wel sturen via PB - als ik je gekozen heb. Je moet het verhaal erg leuk maken en soms reclame er over maken. Mijn story wordt dan populair, hihi :'D
    Nou ja, dit was het maar weer.
    Groetjes.

(flower)

[ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 21:35 ]

Some people are art and do art at the same time