• Oke, omdat ik het ergens gewoon kwijt moet. :')
    Vandaag moest ik dus met school voor een opdracht naar de Sligro. In het begin ging het allemaal heel goed, maar na de eetpauze, rond 18u15 moesten we weer terug. Ik moest samen met een vriendin bitterballen bakken, en verkopen aan klanten. Maar er viel er dus eentje op de grond, en wij heel lollig beginnen ermee te voetballen. Helaas komt die bitterbal uit het gangpad en merkt een medewerker het op. Dus werden die vriendin en ik naar huis gestuurd. Meh. Nu krijgen we morgen straf. :')
    Iemand ook wel eens bij een of ander "groot" onderdeel weggestuurd?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind het een beetje vreemd dat je ermee bent gaan voetballen maar goed. Maar om jullie meteen naar huis te sturen en daarna ook nog straf te geven, vind ik te ver gaan.


    Physics is awesome

    Tja, je mag niet met eten spelen. (cat)


    Let the Night embrace you

    Wat dom, maar ergens ook begrijpelijk.
    Ik heb eens bitterballen en bicky's staan bakken, maar de stroom viel continu uit waardoor de bitterballen openbarsten en ze er dus totaal niet meer appetijtelijk uitzagen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Wat dom, maar ergens ook begrijpelijk.
    Ik heb eens bitterballen en bicky's staan bakken, maar de stroom viel continu uit waardoor de bitterballen openbarsten en ze er dus totaal niet meer appetijtelijk uitzagen.


    Dat is stom zeg O.o
    At iemand ze nog?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Horizons schreef:
    Wat dom, maar ergens ook begrijpelijk.
    Ik heb eens bitterballen en bicky's staan bakken, maar de stroom viel continu uit waardoor de bitterballen openbarsten en ze er dus totaal niet meer appetijtelijk uitzagen.


    Dat hadden wij ook met onze eerste bitterballen, ze waren nog wel lekker daarna. :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Flitwick schreef:
    (...)

    Dat is stom zeg O.o
    At iemand ze nog?
    Zoiets kan je gewoon niet verkopen. Zelf niet voor een euro aan studenten, dus smeten we ze allemaal weg. Iemand wou ze wel hebben, dus dan gaf ik die gratis, maar je kon dat gewoon niet goed opeten, want dat viel heel open en dat vet zat ook goed in het vlees vermengd dat ze toch wat minder smakelijk waren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Azulchica schreef:
    Ik vind het een beetje vreemd dat je ermee bent gaan voetballen maar goed. Maar om jullie meteen naar huis te sturen en daarna ook nog straf te geven, vind ik te ver gaan.


    Chaos is a ladder.

    Nee(A)


    •*• Lululu •*•

    SeverusS schreef:
    Ik vind het echt geniaal eerlijk gezegd :'D
    Maar ik hoop dat jullie straf niet al te erg is, kom op. Het was een bitterbal :') Om daar nou een punt van te maken :')


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.