• Ik heb het gevoel dat ik een beetje mijn vrienden aan het verliezen ben op Q. Nu moet ik zeggen, voor een klein gedeelte is het mijn schuld, voor een ander gedeelte reageren zij niet of laat op mijn gastenboekberichten. Etc.

    Dus.. Nu heb ik echt wel nood aan iemand met wie ik kan praten, mijn problemen kwijt kan en die mij over die problemen ook advies kan geven, aangezien ik niet zo'n heel veel zin heb om mijn problemen hier op het forum te gooien om vervolgens met lame reacties te worden afgescheept.
    Maar ook gewoon als een uitlaatklep voor de dagelijkse dingen.

    Kort profiel van mij;
    -harry potter fanwriter
    -5VWO N&G > Geneeskunde of Biologie.

    En hiermee bedoel ik niet alleen maar mee; gastenboek volspammen, maar -bij voorkeur- mailen en eventueel over facebook, tumblr of zo.
    Dus, wie is hier nog op zoek naar iemand bij wie diegene verhaal kan doen, problemen kwijt wil etc..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Harry Potter!
    Oh, naar aanleiding van je username.. Ik wil later Patholoog worden! c: Mensen vinden dat altijd een beetje.. ieeeeeeh. :'D Haha, zo irritant.
    Nou, in ieder geval, het lijkt me leuk om gewoon iemand te hebben om mee te kunnen praten, of het nu serieus of niet is.
    Ik hoor het wel als je 'geïnteresseerd' bent. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als je echt iemand nodig hebt, kun je altijd je ei kwijt bij mij.
    Ikzelf zoek alleen niemand om mee te praten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Advies geven over Q wil ik wel, maar ik kan niet zeggen dat ik dag in dag uit bereikbaar ben en mijn mail en facebook houd ik liever gescheiden van Q, dus misschien vind je een ander iemand.


    You are beautiful, you are love.

    Oké, ik zoek opzich ongeveer hetzelfde als jou, maar ik ben niet helemaal perfect ofzo.
    Ik zal je ook een profiel geven, je ziet maar.

    Ik reageer niet altijd heel erg snel via gb/mail, via fb ben ik altijd (of toch heel vaak) direct aanspreekbaar.
    Mijn problemen zijn meestal niet zo hoogstaand, eerder gewoon zo de dingen waar ik als 15 jarige een drama van maak.
    Ik ben 5e jaar ASO, latijn/ wiskunde (jaartje overgeslagen, ik zeg het er maar bij omdat ik dus in principe mentaal wel meezit met de gemiddelde 5e jaar, ondanks ik jonger ben), en ik moet zeggen dat ik sinds dit jaar dood gegooid word met huiswerk.
    Ik hou van van verschillende typische dingen (x factor, real madrid, typische films & boekenreeksen, verschillende zangers enzo), maar er is niet echt iets wat me zo non stop boeit dat ik er echt dagelijks opnieuw over begin te praten. (eigenlijk praat ik in principe niet echt over dingen waarover de ander totaaaal niet geïnteresseerd is).


    effort never betrays you

    Laat het maar weten als je wilt mailen! Ik heb geen facebook/hyves/tumlr/twitter/etc.

    Ik ben 18 jaar (over ongeveer 2 maandjes 19). Ik zit nu in het 3e en laatste jaar van de studie Onderwijsassistent, maar als ik klaar ben wil ik waarschijnlijk een heel andere kant op, maar welke weet ik nog niet.
    In mijn vrije tijd lees ik boeken, luister naar muziek en schrijf ik zelf verhalen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:58 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn facebook heb je al. (Nele DS)
    Je moet maar iets zeggen; ik zal wel reageren. (;
    Uhm. Nou, wij hebben al een aantal keer gesproken... Ja, met je WvW-wedstrijd en anders ook al...
    Ik heb ook nog een tijdje ge-gb'ed met Histoire, daar hadden we het ook nog eens over. Maar nu hoor ik weinig van haar, wss door school en niets te zeggen hebben.

    Nou kort profieltje van mij:
    Nele, 16 jaar, 5ASO (wiskunde 8uur - wetenschappen) en heeft niet echt een fandom (Supernaturalfan in wording).


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je wil mag je mij helemaal volspammen met je problemen, ik kan goed luisteren (:
    facebook heb ik echt voor mijn real life vrienden en echt maar ééntje van q...
    ehm
    ik ben Anouk, ik ben 15 jaar. Zit in 4vwo. N&G/ N&T (ik heb natuurkunde én bio) met frans, cambridge, economie.
    ehhm ik ben een groot harry potter fan. net als twilight, hunger games en One Direction
    The Script is mijn favo band. Ik hockey veel. Houd van lezen en schrijven en wil later fysiotherapeute worden of gynaecoloog


    Miep

    Je kunt altijd met mij praten ;D
    Ik zit ook in VWO 5, CM. Ik ben 17 jaar en een enorme film fan.
    Meestal reageer ik snel, want ik verveel me altijd stierlijk ^^


    Caution first, always.

    Welll, er zijn al zoveel mensjes, maarja mij lijkt het ook wel gezellig!

    Ik zit dus niet op VWO 5 maar op het VMBO 4 :') Ben 15 jaar en ik hou net zoals jij wel van Harry Potter. Ik wil nog een marathon houden van alle flms van Harry Potter met een vriendin, hehhehe:Y) Niet dat je dat iets boeit maar toch zeg ik het! :W
    + Ben veel op MSN en Quizlet hehehe!


    Pretty is just a pretty word.

    You can talk to me as well if you like. (:
    Facebook en dergelijke staat een link naar op mijn profiel.
    Verder zit ik in VWO 6 met een E&M profiel, ik heb vooral veel interesse in fantasy, anime/manga en muziek.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Le me meld
    Kzit in 3 vwo en ga volgend jaar Béta doen
    Ik wil later geneeskunde gaan studeren om later of kinder arts te worden of 1 van die mensjes die lijken ontleed
    Voor Facebook enzo moet je me ff een pbtje sturen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil ook wel praten. Ik ben Erieka. Ben 16 jaar. Ik ben dol op katten.
    Ik zit momenteel in 3 havo, ik wil kok worden en voor facebook mag je pb sturen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 20:03 ]


    26 - 02 - '16

    Je zoekt aardige mensen? Gevonden! *O*

    Eh, ik zit op dit moment in 5 vwo met het profiel E&M. Ik praat niet zo graag over mezelf, maar luister wel heel graag naar anderen. Plus gezellige praatjes kunnen natuurlijk ook, ik kom uit Brabant en daar staan we bekend om onze gezelligheid.(clown)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 16:40 ]


    everything, in time

    Je mag ook tegen mij praten!
    Ik zit in het eerste jaar van mijn Rechten-studie, ik weet nog niet precies wat ik worden wil in deze richting, ligt er een beetje aan hoe alles loopt.
    Mijn Facebook staat op m'n profiel. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben aardig :'D. En ik hou van Harry Potter, dus van mij mag je me altijd lastig vallen ^^


    Happiness can be found, even in the darkest of times.