• Dit zal wel de laatste trailer zijn die ze vrijlaten denk ik.
    14 november is het zo ver.

    Oehh, ik looks really awesome.
    En Mackenzie is echt schattig :3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik WAS een fan voor een paar maanden, 2 jaar terug. Tot ik Underworld zag :W
    Ik vond het einde van het boek teleurstellend. Het was totaal anders dan ik zelf verwacht had, helaas. De film zelf ga ik niet in de bioscoop kijken, omdat ik dat zelf zonden van mijn geld vind. In de trailer-weet niet zeker of dat in deze is- springt Bella op die poema af. Je kan bijna het 'i believe i can fly' deuntje erachter plakken. Dat hadden ze wel beter kunnen doen(cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Ik WAS een fan voor een paar maanden, 2 jaar terug. Tot ik Underworld zag :W
    Ik vond het einde van het boek teleurstellend. Het was totaal anders dan ik zelf verwacht had, helaas. De film zelf ga ik niet in de bioscoop kijken, omdat ik dat zelf zonden van mijn geld vind. In de trailer-weet niet zeker of dat in deze is- springt Bella op die poema af. Je kan bijna het 'i believe i can fly' deuntje erachter plakken. Dat hadden ze wel beter kunnen doen(cat).

    Underworld en Twilight zijn ook echt twee totaal verschillende dingen. :'D
    En inderdaad, het einde van Twilight was echt bagger slecht. Gelukkig hebben ze de film veranderd en zit er nu wat meer actie in.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Underworld en Twilight zijn ook echt twee totaal verschillende dingen. :'D
    En inderdaad, het einde van Twilight was echt bagger slecht. Gelukkig hebben ze de film veranderd en zit er nu wat meer actie in.

    Ik zat bij het boek te wachten tot ze gingen vecht, maar er kwam niets D:.

    Underwold en Twilight zijn verschillend en daarom is underworld zo leuk. Meer actie :Y) -En bloed-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Ik zat bij het boek te wachten tot ze gingen vecht, maar er kwam niets D:.

    Underwold en Twilight zijn verschillend en daarom is underworld zo leuk. Meer actie :Y) -En bloed-

    Haha ja inderdaad. Underworld ftw :Y)
    Maar dat weerhoud me niet om twilight niet te gaan zien.
    Ik heb een obsessie met vampieren, vandaar dat ik alle films moet zien. (cat)
    Hoewel je de twilightvampieren niet echt vampieren kan noemen.. meh :\
    De wolven zien er wel nice uit though. Alleen niet wild genoeg.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 12:24 ]

    Silverlance schreef:
    (...)
    Haha ja inderdaad. Underworld ftw :Y)
    Maar dat weerhoud me niet om twilight niet te gaan zien.
    Ik heb een obsessie met vampieren, vandaar dat ik alle films moet zien. (cat)

    Ik ga hem wel online kijken, want het zou een beetje raar zijn als ik alle boeken lees en elke film gezien hebt en dan de laatste niet :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Ik ga hem wel online kijken, want het zou een beetje raar zijn als ik alle boeken lees en elke film gezien hebt en dan de laatste niet :W

    Goed plan. Aangezien het maar 116 minuten zijn.
    Nja, sommigen zullen dan zeggen; OMG 116 minutes? What at waste of time! I want my 116 minutes of life back. blablabla :')

    Ben niet echt fan meer, maar ben stiekem wel benieuwd. Vond het laatste boek juist erg leuk. Happy ending, jeej. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Goed plan. Aangezien het maar 116 minuten zijn.
    Nja, sommigen zullen dan zeggen; OMG 116 minutes? What at waste of time! I want my 116 minutes of life back. blablabla :')

    Bijna 2 uur, kan ik wel missen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik was verbaasd over het gevecht dat in de laatste film zit. Ik hou er meer van als in de film hetzelfde gebeurt als in het boek hoewel ik dat gevecht wel goed vind. Anders was het misschien heel saai geworden.


    Physics is awesome

    Omnivium schreef:
    Ben niet echt fan meer, maar ben stiekem wel benieuwd. Vond het laatste boek juist erg leuk. Happy ending, jeej. (krul)

    Ik vond het laatste boek juist niet leuk, het was zo standaard en saai eigenlijk. ><

    Daemon schreef:
    (...)
    Bijna 2 uur, kan ik wel missen :Y)

    Daarom. :3

    Cloverhand schreef:
    Oehh, ik looks really awesome.
    En Mackenzie is echt schattig :3


    •*• Lululu •*•

    Azulchica schreef:
    Ik was verbaasd over het gevecht dat in de laatste film zit. Ik hou er meer van als in de film hetzelfde gebeurt als in het boek hoewel ik dat gevecht wel goed vind. Anders was het misschien heel saai geworden.

    Het was een doodsaaie film geweest als ze precies gingen doen als wat er in het boek stond. Dat was echt niets aan. D:

    Ik ben benieuwd.(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."