• Wanneer je een jongen leuk vindt -of in ieder geval dat heb ik- dan wil je alleen maar die bevestiging dat hij jou ook leuk vindt. Toch? Wat heb je aan die bevestiging als er dan geen poep gebeurd? Ik bedoel:

    Ik vind een jongen leuk -heel erg leuk- en hij mij dus ook, kwam ik afgelopen vrijdag achter. Het was mijn verjaardagsfeest dat ik met een vriendin vierde omdat ze stiekem mijn beste vriendin is en daarnaast doen we bijna alles samen. Hij was daar dus ook, aangezien het een vriend van mijn vriendin is en ik vond hem leuk maar liet dat niet duidelijk merken omdat ik onze verjaardag niet wilde verpesten met onnodige drama.
    Uiteindelijk kwam het een van het ander en poep. Details zijn hier verder niet in nodig. Maar, de volgende dag toen ik weer thuis zat en dood ging aan slaapgebrek kreeg ik dus eindelijk die bevestiging. Mijn vriendin is heel goed in ondervragen en beloven dat ze niks doorverteld wat ze dus wel doet. Dus ik begon maar weer eens met hem te praten, heel erg casual en zei niks. Hij nodigde me uit om naar zijn optreden te komen (hij zit in een band en is perfect voor mij) en ik zei dat ik dat wel leuk vond maar dat ik toch nog moest kijken of ik wel kon komen. Natuurlijk kon ik komen, ik heb namelijk geen leven. En we hadden het heel gezellig.
    Tot hij ineens uit het niets, aan mij vroeg of ik hem leuk vond (er zou een wet moeten zijn die dat verbied) waarna ik helemaal rood aanliep en niet precies wist wat ik moest doen. Dus ik antwoordde met een wedervraag: "hoezo?" Uiteindelijk kwam alles er op neer dat hij mij ook leuk vond, maar een relatie niet zou werken. En dan word ik toch wel heel erg nieuwsgierig waarom niet omdat het een rotreden is. Net zoals afstand, poep en je bent mijn type niet.
    Hij begon met uitleggen: "zaalvoetbal, veldvoetbal, de band en daarnaast nog school en werken." Oké, kan ik bij inkomen, maar hoe koppig ik ben kom ik dan natuurlijk met een waslijst waarom het wel werkt. Ik had hem bijna overtuigd, ik meen het. Wat dus niet werkte.

    Dus: ik zit hier, met de bevestiging dat de jongen die ik leuk vind mij leuk vindt. Maar ik kan er dus niks mee. Stomme bevestiging.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 17:57 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.


    Ik leef mee


    I can't even think straight.

    Ik snap dat je baalt, maar als hij niet bereid is naast om zijn voetbal en andere dingen tijd voor jou te maken, geeft hij blijkbaar toch niet genoeg om je. Aan zulke personen met jij je tijd niet willen verdoen. Get over it en zoek iemand die jou aandacht wel waard is.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Girl, awh, I feel bad for you. ):
    Ik ken t gevoel, jammer genoeg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jij typt geniaal. Poep dit poep dat :')

    Maar oke, beetje lullig dit :c Haal 'em over!


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb dat gevoel gekend, dat is echt een enorm kut gevoel. Sterkte..

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 18:24 ]


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    Jij typt geniaal. Poep dit poep dat :')

    Maar oke, beetje lullig dit :c Haal 'em over!


    + Dat sucks D:
    Sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Heh, lelijk dat ie dan alsnog zegt dat ie je leuk vindt. Naja, laten wezen die dude.


    No growth of the heart is ever a waste