• IK WORD ECHT GEK! ik krijg vandaag nou al 2 mailtjes met: DE TH FAN VERKLAREN DE OORLOG TEGEN DE TH HATERS...ik heb er nou al zkkr 8 gehad STOP!! STOP MET DIE MAILTJES DOOR STUREN

    ..je moet niet op haters ingaan..als je ''de oorlog verklaart'' lachen ze je echt dik vierkant uit..hun scheld jou uit \..en hun genieten alleenmaar van jou reactie..je moet het gwn negeren NIET OP INGAAN DUS EN OOK NIET DOORSTUREN! vat het niet grof op maar toen ik die mailtjes kreeg ging er een GROOT schaamte gevoel door me heen OMDAT HET NERGENS OP SLAAT

    .okee de oorlog verklaart..EN DAN!!:O ja dan nix -_- dan lachen ze je vierkant uit omdat TH fans de oorlog hebben verklaart...

    nogmaals vat het alsjeblieft niet te grof op x3...:O Heb ik gelijk of ben ik nou de enige die daat zo over denkt?:O
    XxPatricia(H)


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb er nooit mailtjes van gehad:D
    Xx

    mazzel man(cool) xD


    don't Worry...Be gay.

    En gelijk heb je!!

    Ik heb al zovéél keer die mailtjes gekregen en ik voelde me ook zo beschaamd als wat!!

    Komaan mensen!

    Alle haters lachen je echt uit en denk je dat alle haters daarvan zo'n mailtjes bang gaan worden? Denk het niet !

    nouaj

    Xxx

    BESCHAAMET HEA?! echt...me vriendin (die haat TH een beetje) ging echt STUK van het lache toen ik die mail opende oop school -_-


    don't Worry...Be gay.

    Ik krijg ze nooit (:

    Je hebt echt zo erg gelijk! Fans&haters horen bij elkaar. Zonder fans geen band. Maar zonder haters ook geen band. Zie haters maar als een blijk van succes. Zodra iemand gehaat word, valt hij/zij bij een ander in de smaak xD

    ik snap dat er van die meisjes zijn die er bij willen horen en zich in het nouw gedrukt voelen als ze th-haters op hun dak krijgen.. Maar ik heb zoiets van so what.. iedereen luistert wat hij leuk vind .. En als die zogenaamde fans echt fans zijn dan weten ze natuurlijk ook that Billabond, Tommelicious,Georgenator en THe Gustster alle 4 vinden dat ze zich er niets van ana moeten trekken en dat ze geen coole fans zijn als ze erop in gaan..

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    niet meer reacties?(A) xD


    don't Worry...Be gay.

    mJA iK kREEG dA vroeger Ok!!
    En Ik verwijderde Da Ok Meteen!!
    Wette Die Mails Zijn Gwn Nutteloos!!!!
    XX.eEF.<3<3


    A Shipwreck In The Sand

    ik heb nog niet zon maikltje gekregen. maar je hebt groot gelijk!!!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mJA iK kREEG dA vroeger Ok!!
    En Ik verwijderde Da Ok Meteen!!
    Wette Die Mails Zijn Gwn Nutteloos!!!!
    XX.eEF.<3<3

    zeeeeekker wel..die mailtjes slaan nergens op -_-'...oh ik schaam me zo hea xD


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb nog nooit zulke berichtjes gehad op quizlet, wel is op msn en dat is inderdaad vervelend als je die heletijd krijgt ;l

    Ik reageer nooit op haters.. De hele klas zit er vol mee.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mailtjes krijg ik zo eigenlijk niet maar als ik zo van die hatertjes tegen kom fsu , wil ik der altijd op meppe , of op school zitten ze der ook over bezig , heb ik eens een jongen tegen z'n schene geshot (':

    je moet er idd niet op ingaan.. die haters zijn gewoon zielig en als je erop ingaat ben je zelf nog zieliger

    iedereen is het hier met me eens :O maar tog krijg ik die mailtjes? -_-..Het komt gwn van 1 persoon ofzeu xD


    don't Worry...Be gay.