• IK WORD ECHT GEK! ik krijg vandaag nou al 2 mailtjes met: DE TH FAN VERKLAREN DE OORLOG TEGEN DE TH HATERS...ik heb er nou al zkkr 8 gehad STOP!! STOP MET DIE MAILTJES DOOR STUREN

    ..je moet niet op haters ingaan..als je ''de oorlog verklaart'' lachen ze je echt dik vierkant uit..hun scheld jou uit \..en hun genieten alleenmaar van jou reactie..je moet het gwn negeren NIET OP INGAAN DUS EN OOK NIET DOORSTUREN! vat het niet grof op maar toen ik die mailtjes kreeg ging er een GROOT schaamte gevoel door me heen OMDAT HET NERGENS OP SLAAT

    .okee de oorlog verklaart..EN DAN!!:O ja dan nix -_- dan lachen ze je vierkant uit omdat TH fans de oorlog hebben verklaart...

    nogmaals vat het alsjeblieft niet te grof op x3...:O Heb ik gelijk of ben ik nou de enige die daat zo over denkt?:O
    XxPatricia(H)


    don't Worry...Be gay.

    Je hebt zooo erg gelijk! Waarom zou je dat nou doen? O.o

    je hebt gelijk, hun willen alleen dat wij zo reageren

    je hebt totaal gelijk!!!!!!


    Why don't you break my heart

    groot gelijk die berichten gaan bij mij zo in de prullenbak =.= of ik stuur de persoon die mij het bericht heeft gestuurd een persoonlijk bericht dak et belachlijk vind >.<

    idd ^^ ik wil wel weten wie dat heeft bedacht-_-..want ik krijg steeds de zelfde:O


    don't Worry...Be gay.

    gelijk heb je:P die oorlog slaat helemaal nergens op want der gebeurt tog niks xD

    njaa ik heb nog niks gehoord over een gevecht ofzo:P


    <3

    jaa, toen Bill in het ziekenhuis lag voor zn cyste, kreeg ik wel 6 petities of mailtjes met fanacties per dag! o.O

    op den duur gingen die mailtjes over de domste dingen! eens kreeg ik zelfs een petitie om WASSEN BEELDEN AAN TE VRAGEN VAN TH om in Mme. Tussauds te plaatsen! -.- stel je voor...

    of petities van een meisje die een piercing wou, maar hem pas kreeg als ze een bepaald aantal namen bijeen kon krijgen via een online petitie... op den duur gingen die dingen over de dwaaste onderwerpen! o.O

    Ik heb er nooit mailtjes van gehad:D
    Xx


    everybody needs a song.

    Ik heb er oko geen mailtjes over gehat...


    Maar je hebt helemaal gelijk!.

    x

    jij hebt zoow erg gelijk!! dat denk ik nouw zelf ook altijd ^^
    echt,, het is helemaal waar wat je zegt ;]

    je hebt gelyk
    heb ut al vaak gezegt
    negeer ut gewoon
    trek je er nx van aan
    ze zoeke gewoon aand8
    laat ze doen

    als iedereen un negeerd
    zal du lol er snel van af zyn
    en zulle ze wel stoppe
    maar dan ook iedereen é

    -KuZz-

    heb wel no geen mailtjs darvan gekrege

    LiebeDich
    (H)

    ik heb er 1 gekregen & ik was toen hyper en heb hem doorgestuurd :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    En gelijk heb je!!

    Ik heb al zovéél keer die mailtjes gekregen en ik voelde me ook zo beschaamd als wat!!

    Komaan mensen!

    Alle haters lachen je echt uit en denk je dat alle haters daarvan zo'n mailtjes bang gaan worden? Denk het niet !

    nouaj

    Xxx