• Ik ben op zoek naar leuke achtergronden voor mijn pc. Dus drop hier jouw achtergrond!

    Wat ik niét zoek: One Direction, Justin Bieber, ... Gewoon geen enkele celebrities. (Sommige) series daarentegen vind ik wel leuk als achtergrond. Maar verder ook gewoon leuke motieven, grappige dinges, filmgerelateerd, ...

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 23:19 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dit is mijn achtergrond, maar ik denk niet dat je hem leuk vindt :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Typ in wat je leuk vind bij Google met 'wallpaper (evt HD)' erachter. Dus bijv. 'Harry Potter wallpaper hd'.
    Ik heb onder andere deze:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 16:38 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    Typ in wat je leuk vind bij Google met 'wallpaper (evt HD)' erachter. Dus bijv. 'Harry Potter wallpaper hd'.
    Ik heb onder andere deze:



    Al veel geprobeerd. Maar ik wil iets origineler. Dus misschien dat ik door jullie achtergronden te zien, op iets leuks kom. ^^ En daarbij is het ook gewoon leuk te zien wat anderen hebben. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ha! Dit vind ik een handig topic (als het wat opleverd). Ik heb al twee maanden een biggetje (een schattig biggetje, dat wel) als achtergrond maar ik wil wel wat nieuws. Ik heb alleen geen idee wat, dus ik kom altijd op de 'een-beetje-leuke-maar-ook-erg-standaard'-achtergronden uit.


    I can't even think straight.

    Ik heb Fransisco Lachowski op mijn achtergrond staan (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Al veel geprobeerd. Maar ik wil iets origineler. Dus misschien dat ik door jullie achtergronden te zien, op iets leuks kom. ^^ En daarbij is het ook gewoon leuk te zien wat anderen hebben. (:

    Ah, op die fiets. Hier nog een, omdat ik van Heath Ledger hou.


    "I believe, whatever doesn't kill you simply makes you... Stranger."

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 16:38 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb zo veel achtergronden gehad, dat ik al bijna niet meer weet welke ik wel heb gehad en welke niet :') (ik ben mijn achtergrond meestal snel beu ;p)
    Maar ik heb er nu een van een celeb dusja.. ;p

    Maargoed, is het geen idee om bij picture/photo storys te gaan kijken naar leuke plaatjes? (:


    Inspiration can hit you any time

    Barrelrider schreef:
    (...)
    Ah, op die fiets. Hier nog een, omdat ik van Heath Ledger hou.


    "I believe, whatever doesn't kill you simply makes you... Stranger."

    Woo, mijn signature :3

    Anyway, OT:
    Ik heb een achtegrond van John Simm, dus niet interessant voor de meeste mensen :'>


    Caution first, always.



    Ik gebruik eigenlijk altijd plaatjes van Tumblr, ik zoek er nooit naar, maar als ik een leuke zie verander ik het gewoon. (:


    Més que un club.


    De mijne is nu deze; Appelblauwzeegroene panda.

    Mijn achtergronden zijn deze vier plaatjes, die steeds na een half uur veranderd:


    As travars



    Je kan veel mooie achtergronden op 4walled vinden, wel zorgen dat je SFW op Safe for Work hebt gezet.

    Deze op mijn PC nu:


    Deze op mijn laptop, maar dan wat aangepast en in zwart wit:


    En deze had ik op mijn laptop - maar die ga ik binnekort weer terugzetten, omdat ik hem heel leuk vind.


    Ik had voor een tijdje ook een paar voetbalspelers en Korra.


    The odds are néver in our favor.


    Eh, 't was een draak uit world of warfare, dus denk dat je met 'concept art dragon wow' al een end komt mocht je deze achtergrond cool vinden..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb:




    of



    als achtergrond. c:


    You are beautiful, you are love.