• Ik ben verliefd op mijn beste vriend.
    Een paar probleempjes:
    1: We hebben al eens iets gehad, maar hij maakte het uit.
    2: Hij ziet mij nu als zijn beste vriend (en ik hem als de mijne)
    3: Hij is homo.

    Hij valt dus op jongens. Ben ik gek om nog steeds van hem te houden?
    We zijn nu beste vrienden en alke keer als we zitten te dollen en als hij me aanraakt voel ik die kriebels weer.
    Het was een best raar verhaal: Ik vond hem leuk, en hij mij blijkbaar ook. Toen we een kerst"gala" hadden op school heb ik hem gevraagd en hij zei ja (ik was zo blij!). Toen maakte hij het uit via internet. We bleven goede vrienden. Op een gegeven moment was er een feestje, in een hoekje hebben we weer gezoend, maar toen ik hem vroeg of hij weer verliefd op me was zei hij dat hij het niet wist... later, een paar weken later vroeg ik het weer, en toen vertelde hij me dat hij op jongens viel.
    the end.

    maar elke keer dat ik hem zie, aanraak... De vlinders in mijn buik zouden me zolangzamerhand wel doodgekietelt moeten hebben!


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Moeilijk vind ik dit om te beoordelen. Hou oud is hij? De hersenen zijn zich aan het ontwikkelen in de puberteit en wellicht is hij nog aan het zoeken wat zijn voorkeur is, wat uiteindelijk hetero-, bi-, of homoseksueel kan zijn.
    Ik snap dat je de kriebels krijgt, ik was ook verliefd op mijn beste vriend - eigenlijk ben ik nog steeds verliefd, haha - en nu hebben we precies één maand wat vandaag. Ik zal nog even wachten totdat je je gevoelens zeker weet, je voelt het zelf wel aan hoe lang, en ga het 'm eerlijk vertellen. Het heeft jullie vriendschap eerder niet beïnvloed, dus ik ga er vanuit nu ook niet. Ik vind het alleen nogal dom van hem dat hij met je zoent en niet zeker weet of ''ie verliefd op je is, dat is voor jou heel verwarrend. Sterkte & succes, je komt er wel uit meid!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het klinkt in mijn ogen een beetje vreemd, alsof hij zijn gevoelens voor jou wil verdoezelen door te zeggen dat hij homo is.
    Maar als hij inderdaad echt homo is, ben ik bang dat je er weinig aan kunt veranderen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tsja, dat is vervelend. Maar als die jongen homo is, wordt het toch nooit wat en is hij ook nooit echt verliefd op je geweest, omdat hij zich niet tot je aangetrokken voelt. Dan waren het voor hem inderdaad gewoon alleen vriendschappelijke gevoelens...

    Er zit niks anders op dan het gewoon te laten varen en op zoek te gaan naar leuke jongens die niet homo zijn. Misschien kunnen jullie samen op zoek gaan? Haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tja, het is niet gek dat je nog steeds dol op hem bent, wanneer je zo met elkaar omgaat. Maar je zult denk ik toch iets meer afstand moeten nemen om je verliefdheid te laten doven. Hopelijk kunnen jullie goede vrienden blijven. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Britsanity schreef:
    Het klinkt in mijn ogen een beetje vreemd, alsof hij zijn gevoelens voor jou wil verdoezelen door te zeggen dat hij homo is.
    Maar als hij inderdaad echt homo is, ben ik bang dat je er weinig aan kunt veranderen.

    Maak het nou niet mooier dan dat het is.
    Hij is homo dus hij gaat je nooit leuk vinden, de waarheid sorry.
    Oh en je verliefdheid kun je beter aan de kant zetten.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 22:22 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Lancelot schreef:
    Tsja, dat is vervelend. Maar als die jongen homo is, wordt het toch nooit wat en is hij ook nooit echt verliefd op je geweest, omdat hij zich niet tot je aangetrokken voelt. Dan waren het voor hem inderdaad gewoon alleen vriendschappelijke gevoelens...

    Er zit niks anders op dan het gewoon te laten varen en op zoek te gaan naar leuke jongens die niet homo zijn. Misschien kunnen jullie samen op zoek gaan? Haha (:


    Pretty is just a pretty word.

    Het is niet gek dat je nog steeds wat voor hem voelt, na die zoen en na al die dingen die gebeurd zijn. Maar ik denk niet dat het ooit wat kan worden, aangezien je zelf vertelt dat hij homo is. Misschien is hij wel bisexueel, maar gaat zijn voorkeur toch beter uit naar mannen? Ik zou hem echt proberen te vergeten, hoe moeilijk het ook is. Ook zou ik gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat je nog steeds iets voor hem voelt. Misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen? Het meest verstandige is gewoon afstand te nemen en opzoek gaan naar een hetero jongen, hoe kut het ook klinkt. Heel veel sterkte meid. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omnivium schreef:
    Tja, het is niet gek dat je nog steeds dol op hem bent, wanneer je zo met elkaar omgaat. Maar je zult denk ik toch iets meer afstand moeten nemen om je verliefdheid te laten doven. Hopelijk kunnen jullie goede vrienden blijven. ^^


    26 - 02 - '16

    Selah schreef:
    (...)
    Maak het nou niet mooier dan dat het is.
    Hij is homo dus hij gaat je nooit leuk vinden, de waarheid sorry.
    Oh en je verliefdheid kun je beter aan de kant zetten.

    Er is nog altijd een verschil tussen op jongens vallen en homosexueel zijn. Bi kan ook, panseksueel, of gewoon een verwarde tiener.

    Maar als het op relatie-advies aankomt ben ik waardeloos, dus daar zal ik mijn mond maar over houden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.