• Juist de Primark. Ik ben er voor het eerst geweest en dat zal voor een heeeel erg lange tijd ook de laatste keer zijn. Waarom? Omdat het ten eerste zo druk is dat ik er chagrijnig van word (op een maandag in de vakantie gaan is niet heel erg slim) en ze voor mij gewoon amper tot niets hebben. Alleen voor de soort mensen waar ik echt niet bij wil horen en voor de rest is het alleen maar vrouwen. Vreselijk. Maaaar ze hadden wel 1 leuk shirtje (dankjewel Nikki dat je hem zag) en dat heb ik nu lekker *O*

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Om een of andere reden doet de Primark in Zaandam me denken aan een vliegveld (cat). Ze hadden best wat leuke dingen toen ik er voor het laatst was, maar niets voor mij. Ik hou het meestal op sieraden en andere dingen die je niet hoeft te passen, dat scheelt nogal. Ik heb serieus een uur op mijn vriendinnen moeten wachten toen ze wat gingen passen.


    i put the fun in funeral

    Haha cool :P
    Ik kom nooit bij de primark, niet helemaal mijn smaak. Wel apart dat ze zo'n shirt daar hebben :O Heb je geluk mee gehad!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Haha cool :P
    Ik kom nooit bij de primark, niet helemaal mijn smaak. Wel apart dat ze zo'n shirt daar hebben :O Heb je geluk mee gehad!

    Nogal, het overgrote gedeelte wat ze daar hadden voor jongens was, in mijn ogen, faggot achtig. Dus dat hoef ik echt niet xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat shirt doet mij denken aan één van mijn orakelkaarten, die heet ook ''Trick or treat'', lol'd, en ook met pompoenen en skeletten. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is een leuke winkel voor meisjes met een bepaalde smaak, vind ik. Maar het is ontzettend warm daar binnen.

    Wel een cool t-shirt, ga je hem ook aantrekken voor Halloween en 11 november?


    Physics is awesome

    Like the shirt!

    Ik ben pas ook voor de eerste keer in de primark geweest, maar 't is niet echt mijn smaak wat ze daar verkopen. Dus mij zal je daar voorlopig ook niet meer zien.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ben voor het eerst naar de Primark gegaan toen ik in Londen was. Nooit doen (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    Ik ben voor het eerst naar de Primark gegaan toen ik in Londen was. Nooit doen (cat)

    Ik gok dat het daar helemaal vol is (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Azulchica schreef:
    Het is een leuke winkel voor meisjes met een bepaalde smaak, vind ik. Maar het is ontzettend warm daar binnen.

    Wel een cool t-shirt, ga je hem ook aantrekken voor Halloween en 11 november?

    Ik trek hem aan als ik er zin in heb, maakt me niet uit welke datum het dan is xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik gok dat het daar helemaal vol is (cat)
    Goed gegokt! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben alleen in de Primark in Engeland geweest, daar is het heel rustig. Maar ik heb inderdaad van vriendinnen gehoord dat je het beste 's ochtends tijdens opening kunt gaan, dan is het nog te doen. anders is het een suïcidemission.
    Dan shirt is trouwens zeer fijn, knul :')

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 18:09 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik ben alleen in de Primark in Engeland geweest, daar is het heel rustig. Maar ik heb inderdaad van vriendinnen gehoord dat je het beste 's ochtends tijdens opening kunt gaan, dan is het nog te doen. anders is het een suïcidemission.
    Dan shirt is trouwens zeer fijn, knul :')


    Ja, plus dat er dan het meeste is. Collecties komen niet terug, op=op en wat je vind mag je houden, het is toch voor geen drol en een prikkie. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben ook een keer bij de Primark geweest. Super druk, eeuwig wachten tot je in die paskamer kan en dan mag je ook nog maar een bepaald hoeveelheid kleding meenemen in dat pashokje ._.


    -

    hjeey ik vorige week donderdag.
    ik heb nepnagels en een arm band.
    idd wat een kwinkel
    en ik hoorde dat de kwaliteit ook niet echt super is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Awesome shirt! :3