• Juist de Primark. Ik ben er voor het eerst geweest en dat zal voor een heeeel erg lange tijd ook de laatste keer zijn. Waarom? Omdat het ten eerste zo druk is dat ik er chagrijnig van word (op een maandag in de vakantie gaan is niet heel erg slim) en ze voor mij gewoon amper tot niets hebben. Alleen voor de soort mensen waar ik echt niet bij wil horen en voor de rest is het alleen maar vrouwen. Vreselijk. Maaaar ze hadden wel 1 leuk shirtje (dankjewel Nikki dat je hem zag) en dat heb ik nu lekker *O*

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je bent toch niet op een zaterdag gegaan? Alleen suicidalen en andere malloten gaan op een zaterdag naar de Primark.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 15:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Je bent toch niet op een zaterdag gegaan? Alleen suicidalen en andere malloten gaan op een zaterdag naar de Primark.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Uchiha schreef:
    Je bent toch niet op een zaterdag gegaan? Alleen suicidalen en andere malloten gaan op een zaterdag naar de Primark.

    We gingen vandaag, wat ook idioot is omdat het vakantie is (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    We gingen vandaag, wat ook idioot is omdat het vakantie is (cat)


    Jup, nooit in de vakantie of op zaterdag.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat shirt is echt über cool


    26 - 02 - '16

    Zelfs doordeweeks buiten de vakanties is het daar achterlijk druk. Verschrikkelijk.
    Ik ben er wel eens een keer geweest en was na 10 minuten weer buiten omdat ik echt gek werd.


    Winter is coming.

    Ahri schreef:
    Dat shirt is echt über cool

    Hahaha ja. Gelukkig dat Nikki hem zag *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meestal kan je er het beste op woensdag heengaan ^.^ Uit mijn ervaring tenminste :3 maar ik kan daar ook bijna nooit wat vinden >.<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Donderdagochtend is er geen kip in R'dam, dan ga ik meestal :'D Maar leuk shirt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat shirt is awesome.
    Ik ga best vaak naar de Primark in Rotterdam, puur om mensen die alleen al voor de kleedhokjes een enorme rij vormen uit te lachen. Niet om zelf iets te kopen :')
    Dat doe ik wel gewoon in 't Alexandrium, lol.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haha, dat shirt is leuk! Naar welke Primark ben je gegaan?


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Haha, dat shirt is leuk! Naar welke Primark ben je gegaan?

    Zaandam :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awesome shirt,, In Rotterdam word je gewoon omver geduwd , omdat mensen het laatste hoedje willen ofzo.


    Firm believer of all that is magic

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zaandam :Y)

    Die in Zaandam is juist heel leuk! Daar ga ik ook altijd naartoe. Maar het is sowieso in de vakantie heel druk.


    The odds are néver in our favor.

    Ik kwam daar ook maar 1 keer en toen nooit meer. Veels te druk voor mij C:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor