• Ik voel me nu echt dom omdat ik dit ga vragen, ik zit nog niet zo heel lang op Q dus vandaar dat ik dit dus echt niet snap.
    Als mensen een wedstrijd houden ofzo, reageren ze als ze het afhebben wel eens met '' mijn topic '' ..
    Kan een van jullie mij uitleggen wat daarmee word bedoeld ? :$ & waar je het dan kan vinden ?


    FASHIOOOON.

    Dan komt dat topic te staan bij "mijn topics" en kunnen ze t topic dus snel trug vinden, zonder dat ze er gelijk een abo op hoeven te nemen^^ Voor als ze nog eens nieuwsgierig ernaar zijn enzo^^
    "Mijn topics" staat o.a. als je je muis op "forum" houdt op de balk bovenin in t submenu^^ En ook als je op een topic staat boven hetgeen wat de topic maker heeft geschreven en onder de titel. Daartussen staan ook een aantal "knoppen" waarvan eentje "mijn topics" is^^
    Ik hoop dat ik t een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dus iemand anders plaatst bv de foto dan in mijn topics van iemand anders?
    en alleen diegene kan het dan zien?


    FASHIOOOON.

    yomismo schreef:
    Dus iemand anders plaatst bv de foto dan in mijn topics van iemand anders?
    en alleen diegene kan het dan zien?


    Ik begrijp je vraag nu niet helemaal, but I'll give it a try.
    Ja "Mijn topics" is alleen te zien voor degene van wie de mijn topics zijn, t zijn tenslotte mijn topics en niet die van een ander^^
    en nja dit waar we nu dus in schrijven is een topic en dit topic staat nu in "mijn topics" omdat ik er een reactie in heb gegeven^^ en als mensen graag willen dat het in hun mijn topics komt, maar geen reactie weten, reageren ze gwn met mijn topics. zodat ze laten altijd nog het topic kunnen trug vinden in mijn topics.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Je kent "Mijn Topics" toch wel? Dat is een lijst met alle topic's waarin jij hebt gereageerd. Vaak willen mensen een topic in die lijst hebben en reageren dan met "Mijn topics" of "Een berichtje zodat het in mijn topics staat" zodat het erin komt te staan en ze het sneller kunnen terug vinden.

    -Dit topic staat dus nu in Mijn Topics, omdat ik erop gereageerd heb-

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 10:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    aha, thanks so much!


    FASHIOOOON.

    yomismo schreef:
    aha, thanks so much!

    Np.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ik begrijp je vraag nu niet helemaal, but I'll give it a try.
    Ja "Mijn topics" is alleen te zien voor degene van wie de mijn topics zijn, t zijn tenslotte mijn topics en niet die van een ander^^
    en nja dit waar we nu dus in schrijven is een topic en dit topic staat nu in "mijn topics" omdat ik er een reactie in heb gegeven^^ en als mensen graag willen dat het in hun mijn topics komt, maar geen reactie weten, reageren ze gwn met mijn topics. zodat ze laten altijd nog het topic kunnen trug vinden in mijn topics.


    Da's niet helemaal waar, ik kan ook in jouw topics komen.
    Bij mijn topics staan gewoon alle topics waar je op gereageerd en die je geopend hebt. Zo vind je makkelijk topics terug. Als mensen dus een topic interessant vinden maar verder nog niets nuttigs te zeggen hebben, schrijven ze gewoon een bericht met daarin 'mijn topics' zodat ze het topic makkelijk in hun topic history (mijn topics) terug kunnen vinden.
    Als ik nieuwsgierig ben naar wat voor een topics jij geopend hebt, kan ik ook vrolijk jouw topics doorpluizen :Y).


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Da's niet helemaal waar, ik kan ook in jouw topics komen.
    Bij mijn topics staan gewoon alle topics waar je op gereageerd en die je geopend hebt. Zo vind je makkelijk topics terug. Als mensen dus een topic interessant vinden maar verder nog niets nuttigs te zeggen hebben, schrijven ze gewoon een bericht met daarin 'mijn topics' zodat ze het topic makkelijk in hun topic history (mijn topics) terug kunnen vinden.
    Als ik nieuwsgierig ben naar wat voor een topics jij geopend hebt, kan ik ook vrolijk jouw topics doorpluizen :Y).


    Owyah das waar xD Had ik even niet aangedacht :Y) (A)
    Whaha tis ook heel interessant wat ik (of iemand anders) reageer op topics xD Ach ja mocht je iemand graag willen stalken haha xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik snap het, maar ik dacht dat mensen dingen gingen inleveren met wedstrijden via 'mijn topics' haha.
    En ik ging dus elke keer zoeken van waar leveren ze die dingen toch in ?omdat ze reageerde met 'mijn topic'
    maar dat zijn dus gewoon mensen die het in de gaten willen houden.
    Dat is wat ik niet snapte..


    FASHIOOOON.

    yomismo schreef:
    Ik snap het, maar ik dacht dat mensen dingen gingen inleveren met wedstrijden via 'mijn topics' haha.
    En ik ging dus elke keer zoeken van waar leveren ze die dingen toch in ?omdat ze reageerde met 'mijn topic'
    maar dat zijn dus gewoon mensen die het in de gaten willen houden.
    Dat is wat ik niet snapte..


    I get it, had ik eerst ook van dat soort gewoontes ofzo die mensen dan hebben op t forum waar ik nog totaal niks van begreep in t begin xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    haha, thank you all so much :3


    FASHIOOOON.