• Het is.. anders

    Spuit 11, topic zoveel.
    Het is een nieuwe lay-out en de meningen erover zijn verdeeld. Desondanks gaat het niet veranderen en iedereen moet er mee leren leven, of diegene het nu leuk vindt of niet. *O*

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:42 ]


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Spuit 11, topic zoveel.
    Het is een nieuwe lay-out en de meningen erover zijn verdeeld. Desondanks gaat het niet veranderen en iedereen moet er mee leren leven, of diegene het nu leuk vindt of niet. *O*


    Zoals altijd met veranderingen. Ach, kwestie van wennen (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:43 ]

    Bagoly schreef:
    Spuit 11, topic zoveel.
    Het is een nieuwe lay-out en de meningen erover zijn verdeeld. Desondanks gaat het niet veranderen en iedereen moet er mee leren leven, of diegene het nu leuk vindt of niet. *O*

    Ik ben er al bijna aan gewend:Y)


    •*• Lululu •*•

    Klopt en ik vind het leuk.(cool)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Nirvana schreef:
    (...)

    Zoals altijd met veranderingen. Ach, kwestie van wennen (:


    Het is even zoeken, maar inmiddels begrijp ik het al helemaal en ik vind de lay-out wel leuk. Aan de templates wordt nog gewerkt, zodat je meer kunt aanpassen en Mitchell is al bezig met de Quizlet-Stylen, ik weet niet of je dat toen nog had meegekregen.


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Spuit 11, topic zoveel.
    Het is een nieuwe lay-out en de meningen erover zijn verdeeld. Desondanks gaat het niet veranderen en iedereen moet er mee leren leven, of diegene het nu leuk vindt of niet. *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bagoly schreef:
    (...)

    Het is even zoeken, maar inmiddels begrijp ik het al helemaal en ik vind de lay-out wel leuk. Aan de templates wordt nog gewerkt, zodat je meer kunt aanpassen en Mitchell is al bezig met de Quizlet-Stylen, ik weet niet of je dat toen nog had meegekregen.


    Nope, heb helemaal niks meegekregen. Bedankt voor de info (:

    Bagoly schreef:
    (...)

    Het is even zoeken, maar inmiddels begrijp ik het al helemaal en ik vind de lay-out wel leuk. Aan de templates wordt nog gewerkt, zodat je meer kunt aanpassen en Mitchell is al bezig met de Quizlet-Stylen, ik weet niet of je dat toen nog had meegekregen.

    Voor Stylish heb ik inderdaad 1 template staan. Het is wel een donkere maar goed, voorlopig blijft het daarbij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Komt er nog één achter.

    Hier staat niks -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:46 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Te laat--

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:47 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik had dat ook even, ook al ben ik niet afwezig geweest.


    26 - 02 - '16

    Leuk dat je nog eens komt kijken ;p


    effort never betrays you

    Hensley schreef:
    Leuk dat je nog eens komt kijken ;p


    -

    Elke keer dat ik op Q kom denk ik WAAAATHEFUCK? EHGIRGJEROGER en een halve seconde later herinner ik het me weer :]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 20:27 ]


    Has no one told you she's not breathing?