• Ik heb vanochtend mijn Iphone (3gs) laten vallen en nu zitten er allemaal barsten in het scherm. Ik durf het niet tegen m'n ouders te zeggen want die worden dan echt boos op me. Nu ben ik op zoek naar een bedrijf die Iphone schermen repareert. Heeft iemand hier ervaring mee en weet een goed bedrijf??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Apple zelf. Die heeft volgens mij wel een goede klantenservice, als ik het me goed herinner.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ookal worden je ouders boos, is het misschien toch het verstandigst het eerst tegen je ouders te zeggen.
    Misschien willen ze iets meebetalen & kunnen ze je helpen met de juiste reparatie winkel te zoeken.


    FASHIOOOON.

    -> Titel aangepast, alleen 'Help' mag niet.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Heb je nog garantie? Want dan kan je 'm terugsturen naar Apple.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat had een vriendin van mij pas ook en zij durfte het ook niet tegen haar ouders te zeggen. Ze had hem pas paar dagen en de vorige had ze ookal gesloopt. Uiteindelijk heeft ze tegen haar ouders gezegd dat ze half was aangereden door een auto op de fiets en dat ze met ipod en al gevallen was haha.
    Oke sorry voor dit verhaal..


    raindrops are the perfect lullaby

    Barrelrider schreef:
    Heb je nog garantie? Want dan kan je 'm terugsturen naar Apple.


    Geld dat ook als je hem hebt laten vallen?? Want bij mijn oude mobiel moesten we helemaal gaan liegen omdat het niet onder de garantie viel omdat ik het zelf had laten vallen, en het geen fout van de mobiel zelf was...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Theep schreef:
    (...)

    Geld dat ook als je hem hebt laten vallen?? Want bij mijn oude mobiel moesten we helemaal gaan liegen omdat het niet onder de garantie viel omdat ik het zelf had laten vallen, en het geen fout van de mobiel zelf was...

    Dat weet ik niet, misschien kan je dat opzoeken bij de voorwaarden?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bij Apple is het repareren volgens mij rond de €100,00
    Ik had het gewoon bij een turk laten doen en was het binnen 1 dag klaar


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Mijn nicht had het een keer voor 15,- laten doen..


    FASHIOOOON.

    yomismo schreef:
    Mijn nicht had het een keer voor 15,- laten doen..


    Waar??


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Is bij mijn vriend ook gebeurd , heeft ie m ook naar een maker gestuurd voor iets van 20 euro. Maar ik weet niet waar , sorry.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heb je geen garantie?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Theep schreef:
    (...)

    Geld dat ook als je hem hebt laten vallen?? Want bij mijn oude mobiel moesten we helemaal gaan liegen omdat het niet onder de garantie viel omdat ik het zelf had laten vallen, en het geen fout van de mobiel zelf was...


    Moet je maar even gaan vragen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Je kan het ook zelf doen.

    Tsja, het is een Apple. Moeten je ouders maar niet zo dom zijn om jou zo'n slecht ding te geven hoor, hun schuld. Bij Apple zelf kost het vaak 90 euro om hem te laten maken.


    Your make-up is terrible