• ~ Zeiktopic ~

    Afgelopen woensdag begon mijn keel pijn te doen, wat nu gelukkig over is. Dankzij een beetje honing hoewel ik bang ben dat het misschien terug komt. Maar nu heb ik last van een oor dat dicht zit en ik heb heel veel huiswerk dat ik moet doen. Als mijn oor dicht blijf zitten ga ik maandag naar de dokter aangezien ik dat een keer eerder heb gehad.

    Maar het is niet echt een leuk begin van de vakantie. Ik bedoel, ik had liever minder huiswerk gehad en ja daar had ik zelf iets aan kunnen doen maar toch.

    Zelfs als ik van te voren veel had gedaan dan had ik nu alsnog veel huiswerk gehad.

    Dus iemand anders ook zo'n leuk begin van de vakantie?


    Physics is awesome

    Ik moet maandag weer naar school en heb alleen maar dagen achter elkaar aan m'n huiswerk gezeten. Yeeeey, vakantie -sarcasme-

    Ik heb vakantie, maar ik moet eigenlijk de hele vakantie leren voor mijn toetsweek :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn vakantie is alweer bijna voorbij en ik heb nog een huge taak voor Frans liggen waar ik gewoonweg te lui voor ben geweest
    Maar ik heb deze vakantie doorgebracht als een zombie in mijn bed
    Ik wordt namelijk een beetje moe van mijn nieuwe schema
    Maar ik heb wel 3 dagen gewerkt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet nog een week, dan pas vakantie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Licorn schreef:
    Mijn vakantie is alweer bijna voorbij en ik heb nog een huge taak voor Frans liggen waar ik gewoonweg te lui voor ben geweest
    Maar ik heb deze vakantie doorgebracht als een zombie in mijn bed
    Ik wordt namelijk een beetje moe van mijn nieuwe schema
    Maar ik heb wel 3 dagen gewerkt


    Dat is balen.


    Physics is awesome