• Het was me vandaag opgevallen dat mijn chrush opvallend vaak naar me keek. Dus heb ik dat tegen mijn bff gezegd, en
    zij zo: jah dat is me ook al op gevallen.
    ik: oh gelukkig, dan ben ik niet de einge, waarneer is jou dat al opgevallen?
    zij: oh een weekje 2, 3 geleden..
    ik: waaatt!? en jij zegt dat niet even?
    zij: begon kei hard te lachen

    ik bedoel dat zegt je bff toch even?

    naja de rest van de dag heb ik met een hele grote glimlach rond gelopen. zelfs een leerkracht zei tegen mij: ben jij verliefd ofzo? ik heb je nog nooit zo vrolijk zien kijken tijdens frans

    ik maak er geen probleem van! ik ben gewoon super blij! en nee het is niet haar pakkie jan. dat weet ik ook wel hoor. ik citeerde gewoon wat er gezegd is omdat ik er zo blij mee ben!

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:16 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Helemaal mee eens Maybe heeft je crush een oogje op je :) hihihihi Cute...(H)

    hahahah ik heb je nog nooit zo blij gezien bij frans xD

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 22:04 ]

    Wat maakt dat nou uit dat dat je 'bff' dat niet zei, voor haar is het toch ook helemaal niet belangrijk? Het is überhaupt nou niet heel belangrijk, eigenlijk.
    Maar leuk voor jou I guess.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Haha, vraag hem mee uit !


    Pretty is just a pretty word.

    Barrelrider schreef:
    Wat maakt dat nou uit dat dat je 'bff' dat niet zei, voor haar is het toch ook helemaal niet belangrijk? Het is überhaupt nou niet heel belangrijk, eigenlijk.
    Maar leuk voor jou I guess.


    nee het is niet super belangrijk, dat klopt maar wel heel heel leuk!!! (yeah)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    CURLYMONSTER schreef:
    Haha, vraag hem mee uit !


    ik ken hem helaas niet zo heel goed, en durf hem ook niet aan te spreken :$ tips misschien?


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Bff, bah.

    Ik zou hier nou niet zo'n probleem van gaan maken. Het gaat erom wat jij ermee doet dat is haar pakkie an niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    blackbride schreef:
    (...)

    ik ken hem helaas niet zo heel goed, en durf hem ook niet aan te spreken :$ tips misschien?


    Uhm nou, ik ben hier niet zo goed en eigenlijk. Maar je kan hem wel vragen. Wat heb je te. Verliezen? Zegt hij nee? Anja dan haal je je schouders op en loopt weg. -al is het natuurlijk not cool als hij nee zegt-


    Pretty is just a pretty word.

    Nadal schreef:
    Bff, bah.

    Ik zou hier nou niet zo'n probleem van gaan maken. Het gaat erom wat jij ermee doet dat is haar pakkie an niet.


    Ex astris, sciencia

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Uhm nou, ik ben hier niet zo goed en eigenlijk. Maar je kan hem wel vragen. Wat heb je te. Verliezen? Zegt hij nee? Anja dan haal je je schouders op en loopt weg. -al is het natuurlijk not cool als hij nee zegt-


    hmmm, je hebt gelijk, ik heb niks te verliezen..... hmmmm misschien moet ik wel mijn stoute schoenen aan trekken en hem gewoon mee uit vragen. :)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Geweldig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.