• Deze rpg speelt zich af op een grote school, speciaal gebouwd voor tieners die naar een beroemd leventje streven. Ze kunnen hier vele lessen en paketten volgen, zoals dans, zang, modellenwerk, drama en kunst. Er zijn nog meerdere vakken te vinden in de bovenbouw.
    Naast vele vakken zijn er ook vele types te vinden. Tutjes, bitches, nerds, loners... Alles is hier te vinden op deze school, maar ze hebben allen maar één doel. Beroemd worden met hun talent. Er worden kliekjes/groepjes gevormd, sommigen gaan solo en anderen falen.
    Wie blijft staande in dit grote gevecht om populariteit, geluk en rijkdom?


    Rollen:

    Iedereen die mee wilt doen kiest een bestaande celebrity tussen de 16 en 25 jaar. Als dit niet het geval is even vragen voor toestemming. Je mag deze celebrity zijn of haar karakter een beetje aanpassen. Elke beroemdheid zit hier in het eerste jaar, dus is automatisch zestien. De opleiding duurt vier jaar, maar succes is niet gegarandeerd.
    Naam:
    Geslacht:
    Evt. bijnaam:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (hoeft alleen met foto, tenzij je het uitgebreider wilt beschrijven.)


    Regels:
    -Maximaal twee personages, maar dan wel van verschillende geslachten.
    -Geen perfecte personen, zelfs beroemdheden zijn dit niet.
    -Ik-vorm en verleden tijd, als je dit niet kunt/snapt even melden.
    -Minimaal vijf regels schrijven, tenzij dit echt niet gaat.
    -Reserveren mag, maar deze vervalt binnen 24 uur.
    -Naamveranderingen even melden.
    -Als je op vakantie bent of een andere geldige reden hebt om niet te kunnen schrijven het eventjes melden, ik hou er rekening mee. Ikzelf heb het ook wel eens druk.
    -Alleen ik maak de nieuwe topics, tenzij ik iemand anders de opdracht daarvoor geef.
    -Relaties en 16+ mag, die hoeft niet met het officiele vriendje/vriendinnetje van je personage te zijn. Hoe het uiteraard wel netjes.
    -Off topic tussen haakjes.

    Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, aangezien ik soms heel onduidelijk kan zijn. Om het aantal meisjes en jongens in balans te houden zijn er acht meisjes en acht jongens beschikbaar. Ik maak een klassenindeling, kamerindeling, rooster en zorg ervoor dat de dagplanning er op tijd staat. Als mij dit niet lukt zal ik dit zeggen en iets anders in de tussentijd verzinnen.
    Als je geen idee hebt van welke beroemdheid je nou moet kiezen wil ik wel helpen. Je hoeft geen ervaring te hebben met RPG, dat kun je altijd leren.


    Meisjes. VOL!
    - Ariana Grande. CxStylinson.
    - Victoria Justice. ZaynxVain.
    - Gage Golightly. RememberYoux
    - Cher Lloyd. MattyBgirl.
    - Perrie Louise Edwards. AgentP.
    - Lea Michele. Rider.
    - Jenette McCurdy. MadeByHades.
    - Phoebe Tonkin. Curlies.

    Jongens. VOL!
    - Louis Tomlinson. xHungryNiall.
    - Finn Harries. Adores.
    - Luke Bilyk. Depay.
    - Harry Styles. quin98.
    - Niall Horan. AgentP.
    - Liam Payne. CxStylinson.
    - Zac Afron. (Gereserveerd.) N4I5.
    - Marcus Butler. N4I5.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:50 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Glee is niet echt een van mijn favoriete programma's, maar ik kijk ook nooit tv.xD Ik ken haar denk ik van die film, ja. En bij de laatste foto die je postte lijkt ze een beetje op Demi Lovato.


    Ik kijk ook nooit tv. Ik kijk series op mijn laptop ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Glee?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    [Kan ik nogsteeds meedoen ? x]

    N4I5 schreef:

    [Kan ik nogsteeds meedoen ? x]


    Natuurlijk. Ik heb nog twee jongens vrij als ik goed kijk.xD


    Reading a good book is like taking a journey.


    Okeaj, dan wil ik deze 2 reserveren xp De ene wordt Zac Efron, dat weet ik al, nog even denken over de andere xp

    JUSTIN BIEBER -Trollface


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    N4I5 schreef:

    Okeaj, dan wil ik deze 2 reserveren xp De ene wordt Zac Efron, dat weet ik al, nog even denken over de andere xp


    Ho... Twee personen kan, maar dat moet allebei van het andere geslacht zijn. Volgens mij heb ik dat bij de regeltjes ergens neergegooid...xD Ik kan ook heel oneerlijk gaan doen omdat ik desperate ben en zoek naar twee jongens...
    Ik denk dat ik toch voor desperate ga kiezen omdat ik jou heel aardig vind en je goed bent met RPG... En dan kunnen we tenminste beginnen.

    Tenminste, als de anderen het goedkeuren dat ik oneerlijk bezig ben...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Le me
    Geslacht: Kruising
    Evt. bijnaam: Toilet Unicorn
    Innerlijk: Vol organen
    Uiterlijk:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    Naam: Le me
    Geslacht: Kruising
    Evt. bijnaam: Toilet Unicorn
    Innerlijk: Vol organen
    Uiterlijk:



    Ik ga nu heel erg een pretverpester zijn, maar dit wordt een beetje irritant.:$


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Ho... Twee personen kan, maar dat moet allebei van het andere geslacht zijn. Volgens mij heb ik dat bij de regeltjes ergens neergegooid...xD Ik kan ook heel oneerlijk gaan doen omdat ik desperate ben en zoek naar twee jongens...
    Ik denk dat ik toch voor desperate ga kiezen omdat ik jou heel aardig vind en je goed bent met RPG... En dan kunnen we tenminste beginnen.

    Tenminste, als de anderen het goedkeuren dat ik oneerlijk bezig ben...


    Nueh, ik denk dat ik er gewoon over heb gelezen xp Achja, als de anderen het goed vinden, haha. -Wel lief van je eigenlijk-
    Uh, maar mocht ik dan dat 2e persoontje krijgen, keur je Marcus Butler dan goed ? Het is eigenlijk een beetje als Finn, bekend op Youtube dus ;3

    Poor me. Ik weet het, Broek is super irritant. Maar Broek must go on.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    N4I5 schreef:
    (...)

    Nueh, ik denk dat ik er gewoon over heb gelezen xp Achja, als de anderen het goed vinden, haha. -Wel lief van je eigenlijk-
    Uh, maar mocht ik dan dat 2e persoontje krijgen, keur je Marcus Butler dan goed ? Het is eigenlijk een beetje als Finn, bekend op Youtube dus ;3


    Uh, ken ik niet... Ik google hem even.(A)
    (Off topic... Nou! Nu hebben we One Direction nog niet bij elkaar. lol.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Uh, ken ik niet... Ik google hem even.(A)
    (Off topic... Nou! Nu hebben we One Direction nog niet bij elkaar. lol.)


    Haha, is goed hoor.
    Welja, sorry, maar ik weet nu eenmaal niet hoe ik Zayn zou moeten spelen ;s

    N4I5 schreef:
    (...)

    Haha, is goed hoor.
    Welja, sorry, maar ik weet nu eenmaal niet hoe ik Zayn zou moeten spelen ;s


    Whaha, geeft niks. Ik ben een beetje raar bezig...
    En ja, ik keur Marcus goed.xD
    (Oké, het eerste filmpje wat ik van hem zie... ´How to be a slut.´ What the f...xD)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 23:26 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Whaha, geeft niks. Ik ben een beetje raar bezig...
    En ja, ik keur Marcus goed.xD
    (Oké, het eerste filmpje wat ik van hem zie... ´How to be a slut.´ What the f...xD)


    Yeseaah ;p Ik raad je aan om het filmpje te bekijken over zijn vliegervaringen en de make-up challenge waarbij het meisje hem geblinddoekt moet opmaken, HILARISCH.