• Ik ben op zoek naar leuke story's wat niet te maken heeft met beroemde mensen.
    Alvast bedankt (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Maakt het uit of het verhaal bijna is afgelopen?


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Maakt het uit of het verhaal bijna is afgelopen?


    nope!

    Dan mijn recente verhaal, ik post elke dag.

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.



    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen


    Take risks and conquer your fears.

    ik heb best veel verhalen:
    Angel Warrior


    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior

    Believe


    Wat als je hele leven de Autoriteit over je regeert.
    Wat als je de buitenwereld nooit hebt gezien.
    Wat als je hele leven ondergronds hebt doorgebracht.
    Wat als je nooit een zomerbries hebt gevoeld of de zon op je huid.
    Nou dat is Skai Higgins leven. Ze weet niks over de buitenwereld en dat wil ze ook niet. Alles word hun voorgekauwd door de Autoriteit, tot er een jongen komt, Jack. Gek genoeg weet hij alles over de buitenwereld, het doet haar twijfelen over haar leven. Wilt ze dit wel. Haar leven binnen, of zal ze toch naar buiten gaan, de avontuur tegemoet.

    Magic, fantasy or reality


    Stel je voor dat één jongen je leven verandert en dan is niets meer hetzelfde

    ik hoop dat je ze wil lezen


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik heb een soort fanfic, maar als je Vocaloid niet kent maakt het niet uit, want ik geef ze allemaal nieuwe karakters.
    Vocaloid zijn trouwens niet eens echte mensen dus ik weet niet of je het "beroemde mensen" zou noemen.

    Klik


    Yuki Kichiro is een jongen die vaak alleen. Hij woont bij zijn moeder. Zijn vader overleed aan een hartaanval toen Yuki zes was. Het was erg vreemd, maar iedereen dacht dat het gewoon een hartaanval, dus natuurlijk, was. Als Yuki op een dag door het bos loopt hoort hij muziek spelen en komt er een meisje met rode ogen naar hem toe rennen die verstoppertje wil spelen. Maar wie weet, zit er meer achter het spel?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 21:13 ]

    Klik!


    Tijd voor koffie.