• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Trut.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    WildDreamer schreef:
    Soms mis ik het single zijn best wel. En je bent ook nooit echt geïnteresseerd in wat ik doe in mijn dagelijks leven, we hebben nooit een serieus gesprek. Maar als ik bij jou ben voel ik me meer thuis dan waar dan ook en niemand kan me zo goed en geliefd laten voelen als jij... Zo dubbel ):


    Praat met hem over het hebben van een 'serieus gesprek'. Jongens zijn daar niet altijd even goed in. En als de verliefdheid uiteindelijk minder word, is dat niet het begin van het einde. Het is het begin van commitment (bereidheid om met iemand je leven te delen). En dat leer ik bij ontwikkelingspsychologie. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Jezus, kutbouwvakkers. Kunnen jullie niet gewoon oprotten met jullie gehamer en geboor?!
    Ik lig verdomme al sinds zeven uur wakker! (finger)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Omnivium schreef:
    (...)

    Praat met hem over het hebben van een 'serieus gesprek'. Jongens zijn daar niet altijd even goed in. En als de verliefdheid uiteindelijk minder word, is dat niet het begin van het einde. Het is het begin van commitment (bereidheid om met iemand je leven te delen). En dat leer ik bij ontwikkelingspsychologie. ^^


    Maar ik weet dan niet zo goed wat ik moet zeggen, want als ik zeg dat ik wat vaker serieuze gesprekken zou willen hebben heeft hij waarschijnlijk geen flauw idee wat ik bedoel. Maar je hebt wel gelijk wat betreft de 'commitment', dat voel ik wel een beetje. Maar dan moet hij zich wel op een serieuze manier interesseren in mijn leven zo af en toe. He, zoiets zou ik wel tegen hem kunnen zeggen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Praat er met hem over. Laat dat vuur alsjeblieft niet doven, zoals bij mij gebeurde.


    Ja... Zo jammer hoe dat bij jou gegaan is! Wij zijn nu drie maanden bij elkaar en als we samen zijn of met elkaar praten voel ik me nog steeds helemaal goed, maar soms als ik alleen ben slaat die twijfel toe D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Whaaat?! 3 dromen over hem?! ...


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sheerios schreef:
    Vandaag tot 21u30 naar school, bah, ik hoop dat ze het aanpassen en het toch gewoon 16u15 word...

    Kidding me right? Je mag namelijk niet later dan 5 uur nog op school zijn ..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Barnabas schreef:
    Jezus, kutbouwvakkers. Kunnen jullie niet gewoon oprotten met jullie gehamer en geboor?!
    Ik lig verdomme al sinds zeven uur wakker! (finger)

    Officieel mogen ze pas om 8 uur beginnen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik houd van de Ibizaanse zon ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gast een beetje mijn beste vriendin uitnodigen in de hoop dat je op onze party mag komen.
    je kan me reet in eikel, ( mn ex )


    FASHIOOOON.

    Vanmiddag even naar de kapper. Niet echt een grote verandering though, gewoon wat bijknippen. Toch wil ik heel graag weer een ander kapsel maarja, ik kan niet zoveel met mijn haar. D:

    Presentatie bijna af, op naar mijn essay. Yay.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En ja, hoor. Weer gezakt voor 't rijexamen (: De zenuwen hebben de overhand weer 'ns genomen. Goddamnit >< Ik kan 't best wel D: FHDKFHSDJFHASJFHSJDF


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nu zie ik je pas donderdag weer... En van het weekend zie ik je ook al niet meer.
    Voel me nu wel echt zwaar klote. Je hebt bijna nooit tijd voor mij.
    That hurts pretty bad, you know.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 13:47 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik wil dip-dye. Jep.
    Nu ik weer single ben, stromen de ideeën binnen!
    Ik heb nieuwe schoenen besteld, nieuwe kleding en nu wil ik dolgraag dip-dye. GIMME!


    "Well, well. Look who we've got here!"