• Ik vind niet dat je stamboom, woonplaats en al hun vrienden moet kennen van de jongens om Directioner te zijn. Als je van hun muziek houd, is het toch gewoon goed? Ik haat het zo als mensen zeiken dat iemand geen Directioner omdat ze niet weet hoelaat Louis geboren is, of wie Niall's kapper is.


    British Boys - Tom Daley, Union J, One Direction, Jack Harries, Fin Harries, Marcus Butler

    ARGH

    Zo'n hekel aan dit soort topics, minstens een keer per week komen ze voorbij, iederen roept JA DA'S WAAR en gaat rustig mee door waar ze mee bezig zijn. Zo'n verspilling van internets D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, mee eens. Iemand zei een keer dat ik geen echte fan was omdat ik niet sinds 2010 fan ben. Ja, sorry hoor. Als ik nog nooit eerder van ze gehoord heb kan ik daar ook weinig aan doen. Ik was nooit het type dat veel achter de computer zat (dat is onderhand veranderd (A)) en op tv kwamen ze toen der tijd nog niet zo. Toen ze naar Nederland kwamen, toen had ik wel over ze gehoord en werd ik ook meteen fan. Ik was toevallig wel een van de eerste fans van mijn gehele school. Iets beters kan ik er ook niet van maken. Maar ik vind het echt belachelijk al deze sh*t. Ik bedoel twitter en youtube zijn gewoon één grote ruzie over Larry of andere dingen. Dat is echt niet meer leuk. xx


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    mee eens, ik hou vreselijk veel van un muziek, maar ik weet niet zoveel van hun.


    -

    ik vind dat het ook gaat om de muziek maar als je een echte directioner bent dat je dan wel wat moet af weten van ze ofc niet alles .. maar dat is mijn mening xD


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Fahrenheit schreef:
    Lol.


    Net wat ik dacht.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik trek gewoon mijn besluit dat dit fandom te groot is geworden en iedereen zich te afhankelijk voelt.

    Ik wil niet eens een directioner genoemd worden...


    Take me to wonderland

    LilLiar schreef:
    mee eens, ik hou vreselijk veel van un muziek, maar ik weet niet zoveel van hun.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind dat fans sowieso een beetje door draaien als ze al die dingen per se willen weten.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 14:01 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind ook wel dat sommige mensen hierin te ver gaan, dan worden ze een beetje defensief omdat ze op een of andere manier denken dat de jongens, of één van de jongens, "van hun" zijn. Maar dat moet je je gewoon niet aantrekken hooor, dit gebeurde met Tokio Hotel en Justin Bieber ook en zal met de volgende hype ook gebeuren! Als jij hun muziek goed vind, is dat genoeg.
    Zelf heb ik het niet echt met heel die 1D-hype, al vind ik het wel knappe jongens en luister ik soms naar hun muziek, maar niet heel de dag door.

    :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    IrishCharm schreef:
    Ik wil niet eens een directioner genoemd worden...


    THIS. Ik haat dat woord, ik word liever gewoon een fan van One Direction genoemt. (:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 11:35 ]

    Ik vind dat het hele woord Directioner moet verdwijnen. Het klinkt meer als een ziekte dan dat het - het fandom weergeeft, vind ik.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het verschrikkelijk, net als die 'onschuldig bedoelde grapjes' en de haat tegen nieuwe fans.
    Ik denk dat ik me maar gewoon een beetje afzijdig houd tot de hype een beetje gezakt is. ^^


    life is awesome

    Daleydive schreef:
    Ik vind niet dat je stamboom, woonplaats en al hun vrienden moet kennen van de jongens om Directioner te zijn. Als je van hun muziek houd, is het toch gewoon goed? Ik haat het zo als mensen zeiken dat iemand geen Directioner omdat ze niet weet hoelaat Louis geboren is, of wie Niall's kapper is.


    Dat snap ik dus echt niet, ik vind juist dat je ze iets van privatieve moet geven..
    Ben het trouwens wel met je eens hoor.
    Iedereen loopt altijd te zeggen dat ik een Directioner ben omdat ik zoveel van 1D weet maar ik noem me zelf altijd gewoon een One Direction fan.
    want volgens mij is dat wat je hoort te zijn, een fan die kan genieten van hun muziek en kan lachen om de grappen die ze maken in video's etc.
    Maar je moet ze niet gaan stalken ofzo iets..


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."