Het is al bijna weer een jaar geleden dat ik Alter Moon, een band, joinde als zangeres. Mijn school organiseert ieder jaar een bandworkshop voor de onderbouw: acht weken kapot hard oefenen en dan een optreden in het jeugdcentrum als afsluiting. De oude zangeres had 'r geen zin meer in en toen werd ik gevraagd om te zingen. In die paar weekjes heb ik me echt kapot gelachen en geergerd aan de bandleden. Mooie tijd, mooie tijd c:
Time flies, de inschrijvingen voor de bandworkshop van 2012 zijn geopend. Ook al zitten ik en de drummer nu in de bovenbouw (bassiste en gitarist zijn blijven zitten): Idc, niemand kan mij ervan weerhouden om mee te doen 8D. De oude gitarist en tevens een goede vriend is deze zomer naar Deventer verhuisd, maar gelukkig kende ik nog een vriend die gitaar speelt (al bakt hij er nog niet veel van, maar dat doet er verder niet toe. Ik faal liever met en lach op mijn gezicht dan dat ik in een band met saaie mensen zit). Ook is er een andere gitarist die ik sinds dit schooljaar ken en die zich heeft opgegeven voor de workshop, hij speelt waarschijnlijk ook mee. So, je suis tres excited.
Als iemand een idee voor een bandnaam heeft of wat leuke nummers weet (rock, niet te lastig op bas, te zingen voor een meisje): GRAAG
i put the fun in funeral