• Omdat mijn huidige mobieltje nogal wat kuurtjes krijgt, nogal eens wat vastloopt of uitvalt en hij uiteindelijk al zo'n twee tot drie jaar oud wordt, zit ik eraan te denken eens een nieuwe te nemen. Ik weet echter nog niet wat voor soort telefoon ik wil, dus vraag ik jullie Q'ers maar om hulp! Jullie weten hier altijd veel meer van dan ik en hebben daar natuurlijk ook ervaring mee.

    Ik zoek naar een goede smartphone in de prijsklasse tot ongeveer de 300 euro, niet al te duur dus. Ik heb tot nu toe altijd aan de samsung toestellen gezeten, dus die kan je me aanraden maar ik heb ook goede dingen over sommige Nokia's of LG's gehoord, dus kom maar op met die telefoons! En ik zoek een telefoon die je zonder abonnement goed kan kopen - die goed te krijgen is, want ik sms en bel nu eenmaal niet zoveel, haha.

    Thanks alvast! :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Samsung galaxy gio


    26 - 02 - '16

    LG Optimus L7.


    Your make-up is terrible

    Bijna alle HTC's zijn fijn. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik krijg nu voor mijn verjaardag de Samsung Galaxy Ace 2, voor 234 euro. Dus wat mij betreft is die prima ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Samsung Galaxy Ace is een fijne mobiel !
    en volgens mijn broer en moeder is Experia S ofzoiets ook een goede !


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb een Samsung Galaxy Ace 1
    Super fijne mobiel.
    Mijn moeder heeft een Samsung Galaxy S1 maar veel verschil zie ik niet behalve "beter pixels"en dat hij ietsie sneller is.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Samsung Galaxy Ace of Txt..
    Mijn zusje heeft Ace maar ik zelf wil Txt ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    LG = prut. Echt niet kopen. LG staat gekend voor zijn schermen en hun gsm's zijn echt twee keer niks waard.
    IK heb zelf een Nokia c6 en ah ik hou van dat ding. Lekker handig met een klavier en je kan er echt veel mee doen. Het beschikt ook over een 5 Mega Pixel camera en ik garandeer je dat je op concerten echt mooie beelden daarmee kan vastleggen.

    Het is natuurlijk geen smartphone, maar het is echt een hele goeie gsm. Ik weet wel niet meer of hij net geen 300 kostte of er net boven lag. Ik heb hem namelijk al bijna 2 jaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LG zou ik sowieso niet doen, die heb ik nu en ik vind het een klote ding. De toetsjes geeft die gewoon 20x achter elkaar als ik 'm 1x intoets. Echt slecht. Ik moet snel een nieuwe, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pyromancer schreef:
    LG = prut. Echt niet kopen. LG staat gekend voor zijn schermen en hun gsm's zijn echt twee keer niks waard.

    Lol whuut? Ik heb een LG gehad die al zeker 4/5 jaar oud is en die nu pas de geest heeft gegeven en dat was de software. Nog niet eens de telefoon zelf. Die is nog helemaal gaaf. Er zit niet eens een krasje op het scherm! LG is juist een heel goed merk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    LG Optimus L7.

    En anders de Alcatel One Touch 995


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Lol whuut? Ik heb een LG gehad die al zeker 4/5 jaar oud is en die nu pas de geest heeft gegeven en dat was de software. Nog niet eens de telefoon zelf. Die is nog helemaal gaaf. Er zit niet eens een krasje op het scherm! LG is juist een heel goed merk.
    Ik had echt een hele slechte gsm van LG, hij viel vaak uit zonder dat de batterij leeg was en hij liep heel traag. Ik moest hem onlangs opnieuw gebruiken omdat mijn andere gsm binnen was en ik baalde daar echt van. Het lag misschien aan het model. Wie weet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy Ace 2, ik vind hem heel fijn, maar ik heb hem nog niet eens een week. Verder raad ik de Samsung Galaxy Gio aan, die heeft mijn broer en hij is heel fijn.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 20:51 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik mag ook een nieuwe telefoon in februari en ik heb werkelijk geen idee welke ik wil :'D Dus ik kan je niet helpen haha


    -

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik had echt een hele slechte gsm van LG, hij viel vaak uit zonder dat de batterij leeg was en hij liep heel traag. Ik moest hem onlangs opnieuw gebruiken omdat mijn andere gsm binnen was en ik baalde daar echt van. Het lag misschien aan het model. Wie weet.

    Hmm, ja sommige modellen van LG zijn kut, maar over het algemeen is het een goed merk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.