Finn Hudson
Toen Bella klaarkwam en even stopte om op adem te komen deed ik hetzelfde. Later ging ze verder en voelde ik weer een overweldigend gevoel in mijn buik ontstaan, ze bewoog wat sneller om me ook klaar te laten komen en nu werden alle gevoelens hevig en kwam ik schokkend en luid kreunend klaar. Ik ging uit haar en sloeg mijn armen om haar heen, zo dat ze op me kwam te liggen. Ik hijgde nog uit en genoot na van toe net. Het was echt heerlijk en geweldig met haar, zoals altijd. Ik trok de dekens over ons heen, want ik kreeg het nogal koud en streelde Bella's wang. 'Wat hou ik toch van je.' zei ik toen ik eenmaal weer bijgekomen was en ik keek haar verliefd aan. Ze was echt zo schattig. Ergens voelde ik me wel vermoeid, de hele dag waren er maar spanningen en voelde ik me echt rot en gekwetst. Gevoelens konden je ook aardig moe maken, zonder dat je iets deed. Ik hoorde ook nog toen Bella en ik bezig waren, dat ik een sms'je had gekregen. Maar dat zou vast wel niet belangrijk zijn, in ieder geval wilde ik deze avond van Bella genieten en geen drama hebben. Daarom keek ik niet op mijn mobiel, ik zou morgen wel kijken. Ik zuchtte vermoeid en tevreden vielen mijn ogen dicht. Ik was tevreden, omdat Bella hier nu bij me was en we de liefde bedreven hadden. Ik hoopte echt dat ze bij me zou blijven nu, en die Damian dumpte of zo. Eigenlijk wilde ik helemaal niet in slaap vallen, bang dat ze weer weg zou gaan. 'Blijf bij me,' zei ik slaperig, maar ergens zat er ook een beetje een wanhopige klank in. Ik wilde echt niet dat ze terug naar Damian ging. Ik hield echt van haar en ik wilde haar voor altijd bij me hebben. Met die woorden viel ik al snel in een diepe slaap, ik was echt kapot van deze dag.
Kurt Hummel
Hij kwam klaar in mijn mond, en ik voelde het goedje in mijn mond komen waarna ik het doorslikte en het nog even snel schoon likte. Blaine trok me nu op zich en sloeg zijn armen om me heen. Ik zoende hem liefdevol terug en keek hem verliefd aan. 'Ik hou ook van jou, Blaine.' zei ik gemeend en verliefd tegen hem. Ik hield echt heel veel van hem en deze avond was meer dan perfect. Ik moest lachen en keek op naar hem met glinsterende ogen uit geluk. 'Natuurlijk Blaine, dit is onze avond.' zei ik met een verliefde glimlach. Ik ging nu naast hem liggen zodat ik de sterrenhemel kon bekijken, maar nog wel in zijn armen lag. 'Ik zal dit nooit meer vergeten.' zei ik dromerig. Ik drukte een kus op zijn wang en bekeek nu samen met hem de sterrenhemel met een gelukkige glimlach op mijn gezicht. Op de achtergrond hoorden we krekels zingen en af en toe voelden we hoe een briesje wind onze huiden streelden. Maar omdat het warm was in Spanje, was dat aangenaam voor de verkoeling. De sterrenhemel was vol twinkelende steren, die net zo twinkelde als mijn ogen op dit moment. Ik was ook zo gelukkig met hem. Ineens zag ik een vallende ster en keek ik verwonderlijk naar Blaine en lachte ik even. 'Doe eens wens!' kirde ik vrolijk, waarna ik snel mijn ogen sloot om iets te wensen. Eigenlijk hoefde ik al helemaal niets meer te wensen, ik had alles al wat ik wilde. Alles wat ik wilde was de jongen in wiens armen ik lag. Ik opende mijn ogen en ik keek hem weer verliefd aan, nadat ik toch een wens had gedaan.
Logan Hudson
'Geloof me, ik lust alles op dit moment.' lachte ik om haar. Ik begon te eten en voerde haar ook af en toe. Ik wilde namelijk ook dat zij goed at. 'Ik ben blij dat ik morgen weer naar huis mag. Ik haat ziekenhuizen, en vooral ziekenhuizen waar ze een taal spreken die ik zelf niet spreek.' zei ik met een zwakke glimlach tegen haar.
( Is goed schatje! Alvast slaap lekker en droom zacht en ik zie je dan vanzelf wel verschijnen of niet. Succes met school en is goed, dan zie ik je sms'je vanzelf wel binnenkomen! (: )
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.