• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Ik vond het dus leuk een Glee Rpg te starten met de originele personage's!
    Natuurlijk mogen er ook een paar zelf verzonnen personages zijn!

    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    [brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik paj wat popcorn en kijk naar de film tertijl ik mijn hoofd op zijn0borst leg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik streel zachtjes door haar haar.
    Ze is zo leuk, en ik zou er alles aan doen om haar te laten vergeten hoe ik vroeger was...


    El Diablo.

    Lizz
    ik glimlach als ik hem door mijn haren voel gaan. Mijn haar is hehlig maar hy mag eraan zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik zuchtte en keek Rachel spijtig aan. 'Nu is onze mooie avond verpest.' mompelde ik zuchtend. Ik wilde zo graag een mooie avond maken, deels is dat ook geluk, maar ik moest weer onhandig zijn en het verpesten. 'Ik hoop dat je het leuk had totdat... Nouja, je weet wel.' zei ik met een zwakke glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    'ik vond het ook een mooie avond maar dit is niet jou schuld. Het had mij ook kunen over komen' met mijn hand glij ik zacht over zijn wang. 'heb je veel pijn?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik laat mijn arm afzakken naar haar middel, en laat hem daar rusten.
    Ik lette eigenlijk niet eens meer op de film, en keek alleen nog maar naar Lizz..


    El Diablo.

    Lizz
    Zoals ik mijn hele leven al de tic had om nadat iemand zijn hand doro mijn haren haalde deed ik mijn haar met een snelle hand door mijn haren goed.
    Hij liet zijn hand wat afzakken en ik glimlachtte. Ondanks dat het erg snel ging voelde het toch erg vertrouwd.
    Zelf had ik ook weinig oog voor de film en leunde weer tegen hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik grinnik zacht als ze haar haar weer goed doet, en ik kijk even naar de film.
    Ik neem nog en slok cola, en kijk voor me uit...


    El Diablo.

    Lizz
    Ik hoor Jeffrey zacht grinniken en kijk hem nep verontwaardigd aan.
    "het is wel mijn haar" glimlachend begin ik hem te porren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeffrey

    Ik lach zachtjes als ze me begint te porren, en kijk haar aan.
    'Vrouwen altijd met hun haar' grinnik ik..


    El Diablo.

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LIzz
    Lachend kijk ik hem aan en woel door zijn haren.
    "sommige mannen ook hoor" lachend geef ik hem een kusje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Paintball schreef:
    Logan Hudson

    We liepen weer richting de villa toe, en naar de badkamer waar onze jacuzzi stond. Ik zette het warme water aan en deed mijn kleding uit, Rachel deed hetzelfde en we gingen in de jacuzzi. Ik pakte een fles champagne en twee glazen en schonk ze in en gaf Rachel een glas. 'Proost, op ons.' zei ik terwijl ik haar verliefd aankeek en mijn glas tikte tegen het hare. 'Ik hou van je.' zei ik gemeend tegen haar.

    Finn Hudson

    Een beetje twijfelde ik, wat als het dadelijk helemaal niet goed ging? Maar aan de andere kant, misschien kwam het juist wel goed? Uiteindelijk besloot ik om maar naar Bella te gaan luisteren en begon ik zachtjes te stoten. Er ontstond nu een geweldig gevoel in mijn onderbuik, een gevoel die ik lang niet meer gevoel had. Alles klopte gewoon bij Bella, ze vulde mij perfect aan en iedere keer maakte ze me steeds gekker, van verlangen maar nog het meest van liefde.. Elke dag werd mijn liefde voor haar groter en hield ik steeds meer van haar. Mijn liefde voor haar was eindeloos, en ik zal voor altijd van haar blijven houden. Ik hoopte maar dat ze er klaar voor was om weer seks te hebben. Ik was zo ontiegelijk bang dat ik haar pijn deed of haar alles weer liet herbeleven, wat ze allemaal had meegemaat. Ik wilde haar gewoon gelukkig zien, dan was ik ook gelukkig. Ik was nog zo opgewonden en stootte nog steeds heel zachtjes in haar.

    Kurt Hummel

    Ik kreunde door het hevige gevoel in mijn onderbuik en door Blaine, omdat hij me alleen nog maar meer opgewonden wist te krijgen. Mijn hand liet ik afglijden naar zijn geslachtsdeel en streelde ik hem zachtjes, om hem helemaal gek te maken van verlangend. Ik kon nu ook dieper stoten in hem, waardoor het gevoel nog heviger werd. Zoals altijd genoot ik er van om intiem te zijn samen met hem. Ik begon hem nu af te trekken, zodat ik hem kon verwennen en drukte weer kusjes in zijn nek. Er ontstonden zweetdruppels op mijn voorhoofd en iedere keer ontstonden er vlagen van genot in mijn hele lichaam en dan met name mijn onderbuik. Het was zo lekker en Blaine was echt zo goed in bed. Iedere keer was het weer genieten met hem en verlangde ik telkens naar meer.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ooh, Finn' kreunde ik uit genot, doordat hij zachtjes begon te stoten. Het deed helemaal geen pijn meer en Finn deed het zo zachtjes en met liefde, dat ik het niet meer voelde. Een geweldig gevoel ontstond er in mijn onderbuik en die gevoel had ik echt heel lang gemist. Alle beelden leken wel weg te vagen en dat ik alleen maar Finn zag en zijn handen op mijn lichaam. Mijn benen klemde ik nog steviger om zijn middel, zodat zijn stijve nog dieper in me kwam en ik kreunde uit genot. Ik zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen en streelde verliefd zijn wang en kijk hem glimlachend aan. Alles verdween gewoon en een zware last viel van mijn schouders. Alles verdween en ik zag alleen maar Finn. Hij deed het zo teder en zachtjes, maar vooral liefdevol en vol liefde. Dit was geweldig, het gevoel was geweldig. Samen met Finn liefde bedrijven en van elkaar genieten. Ik voelde me weer zo intiem met hem en dit had ik echt gemist. Speels beet ik op zijn onderlip, als teken dat hij sneller mocht stoten en dat ik hem meer wou en naar hem verlangde.

    Blaine Anderson:

    Ik werd gek, omdat Kurt mijn stijve begon te stelen en ik kreunde het uit. Ik voelde kusjes in mijn nek, waardoor ik kippenvel kreeg en ik kon helemaal niets doen. Ik voelde nu dat hij me begon af te trekken en ik kreunde zijn naam zachtjes en verlangend. In mijn onderbuik ontstond er weer vlagen van genot en ik moest me maar overgeven aan Kurt. Hij was nu de leiding aan het geven en ik moest hem volgen. Ik begon mee te bewegen op zijn ritme, zodat het voor hem wat harder aan kwam. ‘Kurt’ zeg ik uit genot en sloot genietend mijn ogen door zijn handelingen. Ik zakte door mijn handen en hijgde zachtjes. Ook bij mij ontstond er zweetdruppels op mijn voorhoofd en ik werd langzamerhand steeds gekker en ik verlangde zo erg naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeffrey

    Ik niet' grijns ik.
    Ik zet mijn cap weer op, en kijk haar aan..


    El Diablo.