Wie kent deze vier grappige Neveneffecten? [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 20:55 ] Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
"...Als een continu menstruerende trut..."
Basically vechten ze hedendaagse problemen aan door er gewoon een grap van te maken.
Zij waren ook degene die de belspelletjes België uit geholpen hebben.
Lang leve de neveneffecten (Alias, Jonas Geirnaert, Lieven Scheire, Koen De Poorter en Jelle De Beule.)
- Home
- Forum
- Multimedia
- Basta!
Basta! - Multimedia
-
16 okt 2012 - 20:5116 okt 2012 - 20:52
Ik ben sinds kort de afleveringen aan het herbekijken.. Zo hard lachen... I <3 those guys
16 okt 2012 - 20:52Ik, ik, ik, ik, ik!
Hahaha, ik was echt fan van Jonas Geirnaert twee jaar geleden. c: En met mijn beste vriendin fangirlde ik over Jelle De Beule, haha. :')16 okt 2012 - 20:58Hahahaha, ook al is het in het Belgisch, ik vind dit echt geweldig
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
16 okt 2012 - 20:5916 okt 2012 - 20:59Basta keek ik vroeger altijd ondanks dat ik niet alles begreep
Shit happens but pee happens a lot more.
16 okt 2012 - 21:03Selah schreef:
Basta keek ik vroeger altijd ondanks dat ik niet alles begreep
Vroeger... Dat was toch vorig jaar?Has no one told you she's not breathing?
16 okt 2012 - 21:04Het zijn gewoon fantastische mensen!
Het programma Scheire en De schepping mis ik ook echt. Lieve Scheire blijft een fantastisch persoon.Imagination set us free to be just what we want to be ~
16 okt 2012 - 21:06Ik kijk nu de eerste aflevering van Basta en ik vind het echt geweldig. Hoe mensen gewoon voor paal worden gezet. Dit is de aflevering waarin ze fake artikelen rondsturen en kranten deze roekeloos en zonder controleren overnemen.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
16 okt 2012 - 21:08Ik vind hen geweldig! Niet alleen zijn ze grappig, maar ze slagen er ook in maatschappelijke problemen aan te kaarten op zo'n manier dat je er niet naast kan kijken. (Kijk bijvoorbeeld naar de belspelletjes. Toch mijn favoriete afleveringen.)
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
16 okt 2012 - 21:13LaJoie schreef:
Geweldig!
Is er weer iets op tv van hen? :o
Ik dacht van niet, ik wou gewoon even weten of er mensen op Q waren die het kenden c:Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
16 okt 2012 - 21:21Ze zijn geweldig! Vooral Jelle De Beule en Jonas Geirnaert!
If we had not a soul, music would have created it.
16 okt 2012 - 21:23Haha, die aflevering dat ze Mobistar voor de gek houden... Ik blééf maar lachen, hahaha. Zeker omdat ze zelf hun lach keihard moeten inhouden :'D
Has no one told you she's not breathing?
16 okt 2012 - 21:24WeCaptureIt schreef:
Het zijn gewoon fantastische mensen!
Het programma Scheire en De schepping mis ik ook echt. Lieve Scheire blijft een fantastisch persoon.
Vind ik ook (:You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
16 okt 2012 - 21:2616 okt 2012 - 21:30Tempesta schreef:
Ik vind hen geweldig! Niet alleen zijn ze grappig, maar ze slagen er ook in maatschappelijke problemen aan te kaarten op zo'n manier dat je er niet naast kan kijken. (Kijk bijvoorbeeld naar de belspelletjes. Toch mijn favoriete afleveringen.)
Die van de belspelletjes is echt GENIAAL! We zijn er wel vanaf! Zaaaaalig, ik ergerde me er dood aan.Imagination set us free to be just what we want to be ~