Ik vind die labeltjes sowieso een beetje onzin. :') Sommige kinderen kijken op hun dertiende horror terwijl volwassenen het niet doen. En mishandeling vind ik echt niet 16+.
Maar oke. Ik heb wel twee verhalen, ik heb er alleen geen minimumleeftijd aan omdat ik dat bullshit vind. (:
Maar als je van thrillers houdt, kun je wel een kijkje nemen.
Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...
*volledig Nederlands geschreven
*onbekende personen
*thriller
*avontuur
*vleugje romantiek
*ik waarschuw niet
*link in plaatje
Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
*Onbekende personen
*Thriller
*Link in plaatje
*Begint deze week
[ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 8:56 ]
Every villain is a hero in his own mind.