• In het menu.

    'Mijn' -> 'Mijn Favorieten' -> 'Mijn Abonnementen'

    Mocht je geen submenu's zien, dan kun je dit altijd aanpassen bij Mijn Instellingen.

    Ook kun je Mijn Abonnementen bij je Quicklinks plaatsen. Dit kan ook via Mijn Instellingen.


    Dit is mijn signature...

    Via mijn favorieten kom ik alleen bij mijn favorieten. Dat pijltje dat erachter staat doet helemaal niks. Net als dat mijn creaties niks doet bij mij.
    Ik heb hem nu maar bij Quicklinks geplaatst.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Via mijn favorieten kom ik alleen bij mijn favorieten. Dat pijltje dat erachter staat doet helemaal niks. Net als dat mijn creaties niks doet bij mij.
    Ik heb hem nu maar bij Quicklinks geplaatst.

    Mocht je geen submenu's zien, dan kun je dit altijd aanpassen bij Mijn Instellingen.


    Dit is mijn signature...

    Rutger, bij mij werken de submenu's niet als ik op mijn laptop zit maar wel als ik op school op een pc zit. Ik gebruik op beide chrome en ik heb windows 7. Ligt dat aan mijn laptop of niet? (Als het niet opgelost raakt pas in mijn instellingen wel aan, maar dan staat mijn balk echt heel vol :( )


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Rutger, bij mij werken de submenu's niet als ik op mijn laptop zit maar wel als ik op school op een pc zit. Ik gebruik op beide chrome en ik heb windows 7. Ligt dat aan mijn laptop of niet? (Als het niet opgelost raakt pas in mijn instellingen wel aan, maar dan staat mijn balk echt heel vol :( )

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143239


    Dit is mijn signature...