• Ik haat mijn Bf's! Oke dat nu ook weer niet maar ik heb er 2 en ze vergeten me altijd.Zij gaan altijd samen weg met zijn tweeën en blijven altijd bij elkaar slapen en ik ben alleen maar goed als ze zich vervelen en de ander kan niet.Ik word hier echt verdrietig van.En dan roddelen ze ook nog is.
    Heeft iemand hier dit probleem nog?
    Eigenlijk zijn Q.vrienden véél beter vind ik dan echte vrienden.Deze lijken me veel eerlijker in alles.
    x.


    The soul needs autumn.

    hebk ook hoor..
    ik heb niet eens egte vrienden ;l egt triest weet het..

    Q mensen sijn eerlijker,leuker en geselliger ik sweer.. n_n Julia en Chantou kenk in het egt jaja x3 en toenk se ontmoete ware se precies soals hier n_n


    We can only learn to love by loving.

    Precies! Quizlet vrienden zijn veel beter. Vind ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    volgens mij zijn die 2 dan niet zo'n echte vrienden

    Ach lief, ik wil zeggen welcome 2 my life maar bij mij is het mer dat ik gewoon nooit word uitgenodigd of geen ene BF heb >,< Als ik aan iemand vraag of ze met mij eenkeer willen gaan shoppen ofzo is het altijd van; 'Neej sorry ik ga al naar die.' Zie ik hun dan gewoon over straat lopen met hun ouders >,<

    Schat ik heb maar 1Bf maar die vergeet mij ook heel vaak omdat ze naar een andere school gaat en daar heeft ze kei veel vrienden maar mijn Bf heeft 4bf' waaronder ik eentje en naja dus soms vergeet ze mij dan ook, maar idd hier zijn ze veel beter als in RL, mijn bf hier Siham is er altijd voor me integen stelling tot Shiva en dan heb ej ngo Ivy maar dat si iets helemaal anders als met Shiva dus eigenlijk heb ik het heir beter als in RL.<33


    *He's the one.

    Weetje, ik ben echt superblij kiddo's van Q dat ik jullie heb om mijn hart bij uit te storten of eender wat. Ik wéét dat jullie veel beter vrienden zijn dan mijn 'friends' in RL. That's because i love you guys<3

    Weetje, ik ben echt superblij kiddo's van Q dat ik jullie heb om mijn hart bij uit te storten of eender wat. Ik wéét dat jullie veel beter vrienden zijn dan mijn 'friends' in RL. That's because i love you guys<3


    n_n


    We can only learn to love by loving.

    Welcome to my life meid! De mensen hier op quizlet zijn ook veel aardiger. Dat is gewoon zo iedereen begrijpt je hier het is net alsof iedereen hier hetzelfde is. En dat is fijn daarom voel ik me hier zo thuis n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Blij dat ik niet de enige ben.
    Omg ik had zo ene blog geopend dat een vriendin ervoor had gezorgt dat het uit is tussen mijn ene Bf en haar vriendje , nu heeft mijn bf alweer een nieuwe vriendje en het is nog geen week uit.
    Oke dat moest ik even zeggen en eigenlijk ben ik nu oko aan het roddelen ö


    The soul needs autumn.

    je bent zekler neit de enige..
    ik heb vaak genoeg gehad dat ik ben laten vallen.
    mijn bf had nog een bf.. en die heeft ons helemaal opgestookt. tot we rusie kregen. bu is ze verhuist.. naar weetikveel waar en spreek ik haar alleen nog heeel af en toe...

    maar je hebt wel gelijk.. hier zijn mensen eerlijker.. en je kan gewoon bij iedreen terecht!!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Lieford zij roddelen over jowu dan ehb ej het recht om over hen te roddelen mijn Bf is ook zo ze veranderd constant van lief en van gedacht!


    *He's the one.

    Welcome to my life meid! De mensen hier op quizlet zijn ook veel aardiger. Dat is gewoon zo iedereen begrijpt je hier het is net alsof iedereen hier hetzelfde is. En dat is fijn daarom voel ik me hier zo thuis n_n


    ik kom nog bij je wonen weet je nog / x3
    en je nieuwe haar is mooi n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind jullie allemaal veel liever dan mijn friends in RL.

    ik heb niet eens een BF:S das best k*t mja mensen hier op Q. berijpen je wel veel beter enzo... want ze kennen alleen maar de binnenkant van je
    best mooi is dat:$


    Love is the world. And that's make my smile.

    Q ownd :D

    en naja zijn het dan wel BF's??

    mijn BF zit ook op Q dus :D


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.