Ben het eens met de stelling! En vaak zijn het een paar die dan de lul zijn. Bijvoorbeeld Harry Styles, als hij met een meisje wordt gespot is het gelijk zijn vriendin, terwijl Niall Horan in de zomer in Marbella in het zwembad het ook gezellig had met een meisje, maar daar werd geen woord over gezegd.
Bovendien is een normaal gewicht bij bijvoorbeeld Selena Gomez, opeens dik. Vijf kilo lichter, en ze heeft anorexia.
Het zijn altijd een paar celebs die altijd op hun dak krijgen. En ja, sommigen willen het en lokken het uit, maar wie heeft gezegd dat Selena wilde dat ze als dik werd bestempeld? Of Harry als een player? Ze hebben er zelf ook voor gekozen, maar een mens is mens. Celebs maken fouten, net zoals iedereen. Vooral paparazzi gaat wel eens te ver en dat vind ik niet kunnen. Het is je baan, maar het betekent niet dat je zover mag gaan als je wilt?!
Mijn conclusie dus, de enige die commentaar op celebs hebben zijn papz, jaloerse mensen en mensen die de aandacht willen. En dat zijn de enige die hun klep moeten houden. Celebs lokken het meeste van tijd helemaal niks uit, ze worden gewoon opgezocht (naar fouten).
Dus dat is mijn mening haha.
"If there's a story that you want to read but it hasn't been written yet, then you must write it." - Toni Morrison