Stephanie Rosanna Swift.
"Moeten ligt op het kerkhof." zeg ik meteen, waarna ik eventjes frons. Ik had gewoon iets tegen 'moeten'. Niks moet, alleen doodgaan. "En ik ken jou beter dan Liam. Ik weet bijvoorbeeld van jou dat je een obsessie hebt voor eten, en van Liam weet ik niks."
Ik bijt op mijn lip als hij over mijn 'vriendin' begint. Niet dat ik die niet had hoor, maar mijn vriendin woonde momenteel niet in Miami. Ik had haar ook al een lange tijd niet meer gesproken. "I-Ik was niet bij een vriendin geweest... Ik was gewoon op een... speciaal plekje voor mezelf. Daarna ben ik naar huis gegaan. Ik had wel tegen Zayn gezegd dat ik naar haar toe ging, maar dat zei ik alleen maar omdat hij me anders niet zou laten gaan. Hij vertrouwde me volgens mij niet alleen." leg ik uit, waarna ik mijn oren spits om te luisteren of ik inderdaad een kat hoor.
"Hoe kom je nou erbij dat je Snowwhite hoort?" vraag ik verbaasd, waarna ik opsta en aan de trap ga staan om te luisteren.
Ik hoorde haar in ieder geval niet... Nou ja, als het tijd is voor haar om te eten staat ze zo meteen toch wel beneden om vervolgens op de bank te springen en iedereen te gaan vervelen totdat ze haar eten heeft gehad.
"Hoe laat is het eigenlijk?" vraag ik dan maar.
Niall James Horan.
'Oké, dan moet ik niks, ook goed. Ik heb helemaal geen obsessie voor eten, ik heb gewoon altijd honger, that's it. Wanneer ik eten heb is het van mij en weeje gebeente als je dat probeert te eten. Een keer probeerde Zayn mijn laatste chips te eten, nou dat heeft ie geweten, zijn hand smaakt niet lekker, zal ik je zeggen' zeg ik in de hoop dat ze hier om gaat lachen. 'Louis heeft dat ook ooit geprobeerd, negeren is ook effectief, ik had een uur niet tegen hem gepraat tot hij zijn excuses aanbood. O, en wat je van Liam moet weten, is zijn voor liefde voor zijn schildpadden, die zijn zowat heilig. Dus nu weet je ook wat over Liam.' vertel ik haar. Ik wil vragen waarom ze niet bij haar vriendin was geweest, maar dat kan ik maar beter achterwege laten. 'O, ja dat kan ook, ben je wel goed thuis gekomen dan? Je bent in ieder geval thuis gekomen, maar verder is er niks gebeurt? Ik denk niet dat Zayn je niet vertrouwde maar gewoon ongerust was om je. Je was immers heel erg verdrietig, gewoon bezorgdheid dus' leg ik haar uit. 'Ik hoorde een geluid, dus dacht ik dat het misschien je kat was. Het zou toch kunnen?' lieg ik. Ik had haar kat niet gehoord en al helemaal geen geluid wat daar op zou kunnen lijken. Het was nog vroeg, dus het zal rond tien uur zijn of iets dergelijks. 'Het is tien over half tien' roep ik nadat ik op mijn telefoon heb gekeken om de tijd te weten te komen.
Whoever is trying to bring you down, is already below you