• Vandaag ging ik kijken bij mijn stories omdat ik een nieuw hoofdstuk wilde schrijven en toen stond er in de beschrijving van de story (die ik zelf heb geschreven, uiteraard) een huilende smiley, je kent hem vast wel. Deze (huil) alleen heb ik die zelf nooit daar in gezet. Dus ik dacht er is vast iets mis gegaan met het om zetten van het design ofzo en ik heb hem ook verwijderd.

    Net ging ik naar mijn outbox en daar stond een pb bericht dat ik naar Symphonique zou hebben gestuurd want ik had gereageerd op een quiz van haar. Ik heb haar echter geen pb gestuurd daarover en het was een standaard pb bericht, zoiets krijg ik ook in mijn mailbox als iemand op mijn quiz reageert. Edit: Het is inderdaad dat, dat gewoon standaard is. Dat mij dat nooit eerder is opgevallen vind ik dan wel weer vreemd.

    Maar het zit mij dus echt niet lekker, ik ben bang voor een virus of iets in die trant.

    En niemand heeft mijn wachtwoord en op school als ik op quizlet ga, log ik altijd uit. Thuis staat quizlet vaak open maar mijn ouders doen dat soort dingen echt niet en ik heb geen broers/zussen dus dat kan het ook niet zijn.

    Dus heeft iemand enig idee hoe dit kan?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 22:44 ]


    Physics is awesome

    Die smiley weet ik niet maar als je een reactie plaatst, of een hoofdstuk activeert, met andere woorden, iets waar iemand anders een bericht van krijgt dan krijgt die persoon die pb 'van jou' en staat die dus in jouw outbox. Of dat dacht ik toch.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Journalist schreef:
    Die smiley weet ik niet maar als je een reactie plaatst, of een hoofdstuk activeert, met andere woorden, iets waar iemand anders een bericht van krijgt dan krijgt die persoon die pb 'van jou' en staat die dus in jouw outbox. Of dat dacht ik toch.


    Maar ik heb vaker vandaag gereageerd maar daar heb ik volgens mij geen bericht van gekregen. Ik ga even kijken.


    Physics is awesome

    Journalist schreef:
    Die smiley weet ik niet maar als je een reactie plaatst, of een hoofdstuk activeert, met andere woorden, iets waar iemand anders een bericht van krijgt dan krijgt die persoon die pb 'van jou' en staat die dus in jouw outbox. Of dat dacht ik toch.

    This^^. En dat met dat poppetje kan ook het gevolg zijn van een typfoutje.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    This^^. En dat met dat poppetje kan ook het gevolg zijn van een typfoutje.


    Maar dat had ik dan toch al eerder moeten zien? Ik heb het vandaag pas voor het eerst gezien en ik heb mijn beschrijving de laatste tijd niet aangepast.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Maar ik heb vaker vandaag gereageerd maar daar heb ik volgens mij geen bericht van gekregen. Ik ga even kijken.


    Ik heb het zelf ook even gecheckt en het is wel degelijk zo hoor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Journalist schreef:
    (...)

    Ik heb het zelf ook even gecheckt en het is wel degelijk zo hoor.


    Ik heb het ook gecheckt en mijn beginpost ook aangepast.


    Physics is awesome

    Oh dat is Jenny. De quizlet geest.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Oh dat is Jenny. De quizlet geest.


    :8 Oké...

    Sinds wanneer hebben we een geest op Quizlet? :)


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    Oh dat is Jenny. De quizlet geest.


    This made me laugh :'D
    Dat berichtje is normaal, maar die smiley.. wie weet hebben we echt een geest (bat)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    This made me laugh :'D
    Dat berichtje is normaal, maar die smiley.. wie weet hebben we echt een geest (bat)


    •*• Lululu •*•

    Hé, wat leuk, ik heb Jenny al een tijdje niet meer gezien :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Waerloga schreef:
    Hé, wat leuk, ik heb Jenny al een tijdje niet meer gezien :'D


    Het doet mij echt denken aan jammerende jenny van Harry Potter.


    Physics is awesome

    Azulchica schreef:
    (...)

    Het doet mij echt denken aan jammerende jenny van Harry Potter.

    Mij dus ook, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.