• Hallo,

    Ik meld dit omdat ik het echt irritant vind worden. Ik zie de helft van m'n geschreven hoofdstukken bij mijn verhalen, kan geen reacties lezen en kan zelf ook geen reacties meer plaatsen. Ik vind dit echt niet leuk. Constant vallen er pagina's weg van Quizlet. Ik kan gewoon niet schrijven en schrijven is een middel om me door de dagen heen te helpen. Kan er iets aan gedaan worden?

    Groetjes,
    X

    Ik denk dat het gewoon nog ligt aan het feit dat we net een nieuwe lay-out hebben. Zal denk ik wel snel over gaan!
    Succes :3


    Tijd voor koffie.

    Geniale Opmerking Vriendin: Ik hoop dat je de reacties op dit topic, wél kan lezen.


    xD


    Tijd voor koffie.

    Hooi Tsubaki! :D Ik hoop natuurlijk dat ik wel gewoon door kan blijven schrijven, dit is gewoon echt niet te doen. Ik moet een pagina 3 à 4 keer vernieuwen voordat ik doorgang tot de site heb. Ik snap wel dat Rutger zijn best doet om de site te vernieuwen, maar ik vind het voor mijn lezers ook absoluut niet fijn :)

    Ik heb nergens last van.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb nergens last van.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb nergens last van.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zit nu op een andere computer, daar werkt het wel heel goed, dus kan't misschien aan mijn laptop liggen? X

    QuestToAsk schreef:
    Ik zit nu op een andere computer, daar werkt het wel heel goed, dus kan't misschien aan mijn laptop liggen? X

    Ik had het op school, maar nu zit ik thuis en heb ik er geen last van.
    Misschien ligt het aan de browser?
    Op school probeerde ik het met Firefox en internet explorer en thuis gebruik ik google chrome


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Ik had het op school, maar nu zit ik thuis en heb ik er geen last van.
    Misschien ligt het aan de browser?
    Op school probeerde ik het met Firefox en internet explorer en thuis gebruik ik google chrome


    Ik gebruik ook Google Chrome, maar daarop heb ik het probleem bij mijn laptop dus wel. X

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb nergens last van.


    Life is full of fake people